5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Pieterr

iPhone 4 Review @ MacWorld

iPhone 4: The Macworld review.

”Jason

The iPhone 4 is, in many ways, the best iPhone Apple has ever made. It’s faster than the 3GS, yes, but it’s the screen that is the biggest leap forward in quality. The new face-forward camera not only works well with FaceTime, but opens the door to all sorts of other videoconferencing possibilities in the future. And the rear-facing camera has taken a big step forward from the 3GS, offering quite high-quality stills and Flip-class HD video.

Bijdrager
    Gastje01

*De beste iPhone ooit gemaakt*, lijkt me logisch, als ie minder goed was dan z’n voorganger kocht niemand ‘m.

Hoe goed het scherm en andere hardware ook is, ik ben vooral van mening dat de iPhone zo’n succes is door z’n GUI.

Inactief
    Anoniem

<br />
    <br />

Four generations of iPhone, from oldest to newest. The new iPhone is much thinner than its predecessors.

Pffff..overdrijven is ook een vak.

Bijdrager

Hij lijkt niet veel dunner maar dat komt door de ronding van de 3G(s)

Bijdrager
    Lauwrence
    Gastje01 op 28 juni 2010

*De beste iPhone ooit gemaakt*, lijkt me logisch, als ie minder goed was dan z\’n voorganger kocht niemand \’m.
    Hoe goed het scherm en andere hardware ook is, ik ben vooral van mening dat de iPhone zo\’n succes is door z\’n GUI.

+1

Veel smartphones gaan onderuit op gebruiksgemak. Dat is een les die Apple heel goed begrepen heeft (en dat geldt niet alleen voor de iPhone).

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.