5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Gilly

iPhone 4 reageert helemaal nergens op

Hallo,

Mijn iPhone 4 reageert nergens meer op. Vanochtend ging mijn wekker af, en daarna was het klaar. Hij gaat niet meer aan, laadt niet op en de resetfunctie doet het niet. Wie weet wat ik moet doen??

Bijdrager
    IPhonePeter

Al aan itunes aangesloten en hersteld?

Bijdrager
    Gilly

Nee, ben op dit moment aan het werk en hoopte stiekem dat ik iets kon doen zonder iTunes. Aangezien ik vanavond pas thuis ben. Maar heb het idee dat de opties opraken…

Bijdrager
    gipsman

Probeer eens de homeknop en de AAN/UIT knop tegelijk zo’n 10 sekonden in te drukken.
    En is de batterij wel degelijk opgeladen?

Bijdrager
    robert1970

Mijn 4s heeft het zelfde probleem, maar zit nog in de garantie en heb ‘m weggebracht.
    Uiteindelijk kon ik ‘m wel weer aan krijgen met de home+aanknop en alles werkte dan weer een hele tijd tot de volgende keer dat ie op zwart ging. Geen data verlies en ook hoef ik geen pincodes opnieuw in te stellen.
    Het viel mij wel op dat de accu na het opnieuw opstarten bijna voor de helft was leeggelopen.
    Ook werd de 4s warm aan de achterkant.
    Het ‘vastlopen/uitvallen’ gebeurde heel onregelmatig. Er konden weken voorbij gaan zonder een centje pijn, maar toen het 2x in 1 week tijd gebeurde was de maat vol.
    De 4s is opgestuurd door Vodafon naar Dynafix.

Zou dit probleem en dat van de TS te maken kunnen hebben met een brakke accu?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.