13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    apples2

iphone 4 prijsdaling verwacht?

Ik ben een goede klant van Hi en mag sinds kort mijn abonnement verlengen. Elk jaar verleng ik het met één jaar en dat wil ik deze keer dus weer doen.

Nu wil ik graag een iphone 4 met 8gig, deze is het goedkoopst icm verlenging van 1 jaar. Ik moet dan 130 bijleggen.

Mijn vraag is of dit bedrag komende tijd nog zal zakken aangezien de 4S bijna op de markt komt.

Bij voorbaat dank

Bijdrager
    Gastonw

Nee, de iPhone 4 8GB is namelijk geïntroduceerd samen met de iPhone 4S en zal dus niet in prijs dalen.

Bijdrager
    juwlez

enne iets kleins, de 8 gb zal in november niet meer verkocht worden bij telecom providers. vodafone is er al mee gestopt in de winkels, andere providers zullen dit volgen.

Bijdrager
    Tventura_

Ik zit zelf ook bij HI en wil geen abonnement voor 2 jaar, zit dus te twijfelen om ook een 8gb iphone te nemen… maar met welk abonnement betaal jij (@apples2 ) maar 130 bij?? bij mij lopen de prijzen op tot over de 200???

Bijdrager
    dclkdm
    juwlez op 24 oktober 2011

enne iets kleins, de 8 gb zal in november niet meer verkocht worden bij telecom providers. vodafone is er al mee gestopt in de winkels, andere providers zullen dit volgen.

Dat heb ik even gemist. Wat is de reden daarvan?

Bijdrager
    juwlez

Heb eerlijk gezegd geen flauw idee, vrijdag is hierover mailing uitgegaan naar de VF winkels.

Bijdrager
    Gastonw

Met andere woorden, Vodafone gaat helemaal geen iPhone 4 meer verkopen?

Bijdrager
    nebilem

Hij wordt net een week of wat verkocht. Zo snel dan?

Bijdrager
    apples2

@Tventura_ als ik 1jarig i-500 neem a 65,- dan is die 129,95.

Maar is de iphone4 8g pas net in het assortiment?

Bijdrager
    karelschapie

Koop ‘m los bij http://store.apple.com/nl zou ik zeggen;)

Bijdrager
    juwlez

ja ik heb geen flauw idee, zo ver ik weet hebben ze maar 2 leveringen gehad.

Misschien een afspraak van Apple dat eerst alle oude meuk verkocht moet worden?

Bijdrager
    ellens

hallo allemaaal,

ik wil heeel erg graag een iphone kopen. Een iphone 4 vind ik prima
    ik hoef geen 4s of 5. Maar ik vroeg me dus af:
    als de iphone 5 volop leverbaar is, word de iphone 4 dan goedkoper? en hoeveel? en hoelang duurt dat ongeveer?

groetjes, xx

Bijdrager
    Thomas18NL
    ellens op 20 september 2012

hallo allemaaal,

ik wil heeel erg graag een iphone kopen. Een iphone 4 vind ik prima

ik hoef geen 4s of 5. Maar ik vroeg me dus af:

als de iphone 5 volop leverbaar is, word de iphone 4 dan goedkoper? en hoeveel? en hoelang duurt dat ongeveer?

groetjes, xx

Geen idee waarom je zo’n oud topic nieuw leven inblaas maar oké..

De iPhone 4 is nu afgeprijsd en kijkend naar afgelopen jaren zal hij niet binnen enkele maanden nog goedkoper worden. Los van of het wel slim is om nu nog een 2 jaar oud model te kopen.. Ga eerder voor een goede tweedehands 4S ofzo, zou ik zeggen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.