10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    fan

iPhone 4 op Schiphol?!

Vandaag naar Canada gevlogen, voor de grap eens gevraagd bij een van de tax-free winkels of ze de iPhone 4 al hadden. Verrassend genoeg was het antwoord “Ja.” Even verrassend was de prijs: 1099 euri. Dan zou ‘ie wel unlocked zijn.

Ik heb het toestel overigens niet gezien, dus moet deze (wat verveelde) verkoper maar op zijn woord geloven. Ik ga de komende 3 weken proberen m’n geluk in Canada te beproeven…

Bijdrager
    iPoLLuX

Ik weet niet of je naar oost of west Canada gaat. In het geval je in de buurt van Toronto gaat (oosten) dan moet ik je teleurstellen. Ik was er een paar dagen geleden, zowel in Ottawa en Toronto waren de iphones maar zeer mondjesmaat beschikbaar. In een store (ja, ik heb er meerdere bezocht) werd er zelfs aan de ingang gevraagd of je voor de iphone kwam. Indien ja dan werd er meteen gezegd dat het geen zin had om de winkel te betreden. Ik vermoed dat ze geen zin hadden in de drukte en het feit dat ze in de winkel al die mensen teleur moeten stellen. Ik hen zelf geen poging gedaan omdat er al eentje in de bestelling staat bij t-mobile

Bijdrager
    me.com

Van de week een iPhone 4 gekocht via eBay voor in totaal €500. Simlock vrij en werkt prima. Scheelt dus bijna de helft en de verkoper kwam uit Toronto.:)

Bijdrager
    Rolf
    me.com op 10 augustus 2010

Van de week een iPhone 4 gekocht via eBay voor in totaal €500. Simlock vrij en werkt prima. Scheelt dus bijna de helft en de verkoper kwam uit Toronto.:)

Klinkt als geen slechte deal, alhoewel de dollar niet meer zo lekker staat als ie lange tijd stond. Maarre…..heb je hem al ontvangen ?

Bijdrager
    enigmacodedname

1099 euro voor een iPhone zonder abbo… Pfieuw! Ik heb een i150 abonnement en heb 170 euro neergeteld voor m’n iphone 4. Kost me dus 24 x 30 +170 = 890 euro. Mocht ik hem willen sim unlocken, dan betaal ik daar nu 120 euro voor: zit je op 1010. Bespaar je dus 89 euro! Ik vind de prijs bij T-Mobile echt niet slecht…

Moderator
    Pete.Z
    me.com op 10 augustus 2010

500 euro is niet fout, maar de grote vraag, heb je hem al?

Bijdrager
    Geminis

me.com zegt dat ‘ie prima werkt, lijkt me duidelijk dan toch?

Bijdrager
    Rolf
    Geminis op 10 augustus 2010

me.com zegt dat \’ie prima werkt, lijkt me duidelijk dan toch?

Tja, hangt ervan af hoe je het leest. Gekocht is niet hetzelfde als ontvangen. En zeker met een locatie waar je doorgaans 2 weken shipping bij mag rekenen…..

Misschien details, maar bij dit soort berichten heb ik wel graag dat ook de details kloppen….. ;-))

Bijdrager
    Geminis

Ja sorry, het was ook misplaatste sarcasme van mijn kant aangezien ik het (ook) een vaag verhaal vind… (maar het zou natuurlijk gewoon kunnen dus het wachten is op zijn reactie);-)

Moderator
    Rivanov

Ja, hij heeft ‘m afgelopen zaterdag ontvangen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.