30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    Paulkwee

iPhone 4 of wachten op iPhone 5?

Hey Allemaal,

Ik twijfel heel erg of ik nou een iPhone 4 nu moet halen of nog even 1 a 2 maanden wachten op een iPhone 5?

Want KPN en HI volgens mij ook, zijn al erg gestegen met hun prijzen. Vodafone ook en T-mobile gaat ook al, dan kan ik beter nu een iPhone 4 abbo die wat goedkoper is scoren, dan een iPhone 5 abonnement die van echt ****** duur is door de nieuwe abonnement prijzen.

Maar aan de andere denk ik weer, de iPhone 5 is wel heel nice denk ik en zal vast sneller, beter en misschien mooier zijn. En misschien dat bij iPhone de abonnementen speciaal zijn of iets?

Heb jullie tips etc voor mijn keuze?

Bijdrager
    oostie

Voor de iphone zijn de prijzen niet ineens een stuk goedkoper dan voor andere toestellen :)
    Als je er de mogelijkheid toe hebt zou ik een Sim only abonnement afnemen en daarna de Iphone 5 los kopen. dan heb je het beste van beide;)

Bijdrager
    Paulkwee

600 euro neerliggen doe ik niet zomaar ff hoor:P

Bijdrager
    oostie

Daarom zei ik ook als het mogelijk is;)

Bijdrager
    jesper211232

ligt er aan hoeveel geld je er voor over hebt, je moet het zelf beslissen

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Heb je veel geduld? iPhone 5.
    Heb je dat niet? NU een 4 kopen.

Wat kan het leven toch simpel zijn.

Bijdrager
    Mick-23

Ik zou sowieso wachten tot release van iPhone 5, dat zal namenlijk heel snel gebeuren als de geruchten kloppen. Als de iPhone 5 geen meerwaarde vind geven (als hij uit is en je weet wat de specificaties zijn) dan neem je de iPhone 4 (die dan nog scherper afgeprijst zal zijn).

Wat ik zou doen: WACHTEN!

Bijdrager
    louis1993

ikzelf verwacht geen grote update enkel een A5 processor en messchien een betere camera

Bijdrager
    GT1988

Mensen waar hebben we het over… Twee maandjes wachten. Of meteen een super de luxe smartphone.
    In Afrika woed momenteel een hongersnood en dan maken wij ons in het westen om dit soort onzin druk.

Ben je nou echt zo onzeker dat je niet eens vrienden hebt die je om advies kan vragen. Maak je daarom maar een topic aan op een forum?

Gooi een euro op. Kop/munt. Stort die daarna op Giro 555. Twee vliegen in een klap.

Bijdrager
    Paulkwee

Ja kl opt, die maandag wachten is het probleem niet. Maar internet abonnementen worden over het algemeen voor mobiele telefoon echt ongelofelijk duur en dat zou ik jammer vinden, maar die zijn over het algemeen nu nog niet in gevoerd, maar wel wanneer de iPhone 5 er is.

Bijdrager
    poing

ach het is maar een telefoon lekker belangrijk.

Bijdrager
    KarelWillem
    GT1988 op 03 augustus 2011

…In Afrika woed momenteel een hongersnood en dan maken wij ons in het westen om dit soort onzin druk…..

Ach, als we Afrika toch eens niet hadden.

Mijn 87-jarige moeder kreeg op de lagere school al precies hetzelfde te horen.
    En waarschijnlijk mijn toekomstige kleinkinderen ook.

Als je dat een reden vindt om aan deze kant van de wereld te stoppen met ‘leven’, dan houd ik je niet tegen.
    Maar ik vind het van slechte smaak getuigen om dergelijke ellende er met de haren bij te slepen.

Bijdrager
    poing

laten we bij de zaak blijven je moet zelf beslissen of je iets koopt of niet, je kan de mening horen van 100 mensen maar uit eindelijk moet jij besluiten wat te doen. Stel je jezelf de vraag wil ik nu een telefoon of even wachten en dan weet je echt het antwoord wel succes.

Bijdrager
    johbont

de 5 beloofd mooi te worden ? weer de vorm van de 3 ? maar met groter scherm ?
    afijn ik kijk er nogal naar uit/

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb nu een 3GS. En eigenlijk wil ik ‘straks’ ook wel weer een 3GS.

Om maar even aan te geven dat je je niet gek moet laten maken door de zoveelste update met een iets andere vorm en een weer iets betere camera, waar je misschien wel niets mee doet.

Als de iPhone 4 je NU bevalt, koop je hem NU.
    Ben je bang dat je straks grijze haren van de spijt krijgt, wacht je op de 5.
    Of je wacht ├╝berhaupt en kijkt even wat er nog meer gaat komen (low budget iPhone?).

Waarmee we gelijk op het punt zijn waar het om draait.
    Want helpen met beslissen doe ik je zo ook niet.:wink:

Bijdrager
    Paulkwee
    KarelWillem op 04 augustus 2011

Ik heb nu een 3GS. En eigenlijk wil ik \’straks\’ ook wel weer een 3GS.

Om maar even aan te geven dat je je niet gek moet laten maken door de zoveelste update met een iets andere vorm en een weer iets betere camera, waar je misschien wel niets mee doet.

Als de iPhone 4 je NU bevalt, koop je hem NU.

Ben je bang dat je straks grijze haren van de spijt krijgt, wacht je op de 5.

Of je wacht ├╝berhaupt en kijkt even wat er nog meer gaat komen (low budget iPhone?).

Waarmee we gelijk op het punt zijn waar het om draait.

Want helpen met beslissen doe ik je zo ook niet.:wink:
    Ik vind de iPhone 4 super mooi, maar de 5 is nog niet bekend is misschien wel mooier. Alleen dan zit ik dus weer met die abonnementen, want die worden serieus 50 euro voor 1000mb internet en dan komt daarbij nog 20 of 30 euro bel,sms en telefoon kosten bij.

Bijdrager
    flyinghigh

“Ik vind de iPhone 4 super mooi, maar de 5 is nog niet bekend is misschien wel mooier”

Mooi is een relatief begrip.

Zoals al eerder aangegeven.

Als je nu een toestel nodig hebt, nu kopen en nu abonnement afsluiten.
    Kun je wachten, later kopen en dan pas abonnement afsluiten.

Hoe dan ook je probeert een “slechte” keuze te vermijden. Een slechte keuze is er niet. Beide keuzen hebben voor- en nadelen. Maak voor jezelf de balans op.

Het is inderdaad wel een luxe probleem dat je hebt. Hongersnood in Africa erbij halen gaat wat te ver, maar hierdoor kun je wel je eigen “probleem” relativeren.

Bijdrager
    Paulkwee
    flyinghigh op 04 augustus 2011

”Ik vind de iPhone 4 super mooi, maar de 5 is nog niet bekend is misschien wel mooier”

Mooi is een relatief begrip.

Zoals al eerder aangegeven.

Als je nu een toestel nodig hebt, nu kopen en nu abonnement afsluiten.

Kun je wachten, later kopen en dan pas abonnement afsluiten.

Hoe dan ook je probeert een “slechte” keuze te vermijden. Een slechte keuze is er niet. Beide keuzen hebben voor- en nadelen. Maak voor jezelf de balans op.

Het is inderdaad wel een luxe probleem dat je hebt. Hongersnood in Africa erbij halen gaat wat te ver, maar hierdoor kun je wel je eigen “probleem” relativeren.
    Als de abonnementen tarieven hetzelfde waren was het ook geen moeilijke keuze om te wachten, maar binnenkort gooien bijna alle telecom maatschappijen de tarieven echt fors omhoog.

Tuurlijk dit is een luxe probleem, maar dit “probleem” van een telefoon kopen heb ik zelf hard voor gewerkt in onze goede maatschappij waar Nederland ook hard werkt.

Bijdrager
    flyinghigh

“Als de abonnementen tarieven hetzelfde waren was het ook geen moeilijke keuze om te wachten, maar binnenkort gooien bijna alle telecom maatschappijen de tarieven echt fors omhoog.”

Je geeft nu duidelijk antwoord op je eigen vraag!

Je spreekt dus de voorkeur uit voor een goedkoper abonnement, want de tarieven gaan inderdaad fors omhoog. Als dat argument voor jezelf het belangrijkste is, dan zou ik zeggen nu afsluiten en een iPhone 4! Laat je niet teveel leiden door onderbuikgevoelens. Over een iPhone 5 is niets concreets bekend.

Life is all about choices!!!

Bijdrager
    Paulkwee

Ja, ik ben er uit :P
    Ga toch maar voor de 4:)

Bedankt allemaal!

Geblokkeerd
    Anoniem

NIET DOEN YOU IDIOT!!!!
    Iphone vijf komt met ingebouwde apple simkaart met speciale abbo’s van Apple

-edit dit micht ik niet vertellen aub niet doorvertellen.

Bijdrager
    Paulkwee
    Usain op 05 augustus 2011

NIET DOEN YOU IDIOT!!!!

Iphone vijf komt met ingebouwde apple simkaart met speciale abbo\’s van Apple

-edit dit micht ik niet vertellen aub niet doorvertellen.
    Dus je mocht het niet doorvertellen, maar plaats het wel op een openbaar forum?:p

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja

Bijdrager
    Paulkwee
    Usain op 05 augustus 2011

Ja

Dat is ontzettend dom (met andere woorden, een niet waar gerucht)

Bijdrager
    aysu38

Wachten op de iPhone 5. Het is nog maar een paar maanden! Maar je kan beter de laatste geruchten op http://www.iPhone5kopen.nl lezen, want voor je het weet gaat het nog langer duren.;)

Bijdrager
    Karim Bizid

Het inmiddels januari 2012 en ik mag mijn huidige abo ook gaan verlengen?

Hoe concreet zijn de geruchten rond de iPhone 5?
    Ik hoor geruchten over een release in juli, maar ook geruchten over December….

Zal ik nu voor een 4S gaan?

Bijdrager
    Paulkwee
    Karim op 20 januari 2012

Het inmiddels januari 2012 en ik mag mijn huidige abo ook gaan verlengen?

Hoe concreet zijn de geruchten rond de iPhone 5?

Ik hoor geruchten over een release in juli, maar ook geruchten over December….

Zal ik nu voor een 4S gaan?

Wachten, voor mij duurt het ook niet lang meer. En ik wacht wel gewoon nog even

Bijdrager
    DeGroen

ik zie dat gsmwijzer de iphone 5 wel verwacht momenteel

https://www.gsmwijzer.nl/verwachte_gsm_toestellen

Bijdrager
    Ves

Verwachte introductie:
    onbekend

De iPhone 5 wordt sowieso verwacht. De vraag is alleen wanneer, 6 maanden na de iPhone 4S is een beetje te vroeg.
    Kijk naar het verleden, tussen de releases zat altijd een jaar met uitzondering van de 4S met 1,5 jaar

Bijdrager
    beunmac

Durf bijna niet te vertellen maar ik heb hem de nieuwe Nokia 6300 .. onee dat was 5 jaar gelden hot nieuws.
    of heb ik hem alweer langer ?? ik weet het niet…
    nu weer ontopic
    Zou helemaal niet kopen want na de iPhone 5 komt de 5s of de 6 etc etc.. maar als je hem echt wil hebben zou ik hem Nemen…

Mijn zoon heeft de 4s is een geweldig Toestel, je kunt er zelfs mee bellen:grin:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.