11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Tink25

iPhone 4 of wachten op de 5

Hoi,

Ik sta voor een dillemma… Mijn abonnement loopt eind januari af en ik wil graag een nieuwe iPhone, want m’n 3G is nu zoooo traag…

Nu sta ik dus voor de keuze… koop ik een iPhone 4 of wacht ik nog 6 maanden op de nieuwe?
    Ik ben van de 1 jaar abonnementen, dus de iPhone 4 kost dan zo’n 500 euro! Das geen kattenpis.

Wat zouden jullie doen?
    Nu een iPhone 4 voor 500 euro kopen of wachten op de nieuwe?
    Zitten er genoeg nieuwe features op de iPhone 5 dat het ’t waard is om te wachten?
    En ben ik dan ook, naar verwachting, zo’n 500 euro kwijt of zal ‘ie veel duurder worden bij een 1-jarig abonnement?

Graag jullie input!!!

Bijdrager
    Ravaso

Als je van de jaar abonnementen bent.. waarom heb je dan vorig jaar dan niet de iPhone 4 genomen…?? (en dat jaar daarvoor de 3GS ?)

Mijn tip…
    Neem een 2 jaar abonnement op een iPhone 4 en koop als hij uitkomt een simlockvrije iPhone 5
    Je kan dan je iPhone 4 weer verkopen.. en de iPhone 5 verder gebruiken met je abonnement.

Bijdrager
    KarelWillem
    Tink25 op 04 januari 2011

Nu een iPhone 4 voor 500 euro kopen of wachten op de nieuwe?

Zitten er genoeg nieuwe features op de iPhone 5 dat het ’t waard is om te wachten?

En ben ik dan ook, naar verwachting, zo’n 500 euro kwijt of zal ‘ie veel duurder worden …?Altijd wachten.

Vast wel. Of niet natuurlijk.

Altijd duurder natuurlijk.

:lol:

Maar nu even serieus:
    Er komt altijd weer een nieuwe. Dat is één ding wat zeker is.
    Verder weet niemand wat de toekomst gaat brengen.
    Dus antwoord op je vragen zul je niet krijgen.

Bijdrager
    gIzMo01

Elke iphone heeft kleine aanpassingen maar tenopzichte van de 1ste tot de huidige is het vooral de software wat veranderd, zelf zou ik persoonlijk wel wachten maar of het nuttig is?

Bijdrager
    KarelWillem
    gIzMo01 op 04 januari 2011

… ten opzichte van de 1ste tot de huidige is het vooral de software wat veranderd…

Dat is nou ook weer niet helemaal waar.
    Dat zou betekenen dat je de 1e generatie nog rustig zou kunnen gebruiken op systeem 4.x, mét alle nieuwe mogelijkheden.
    Dat zou heel fijn zijn, maar helaas is de realiteit iets anders.

Bijdrager
    Tink25

Ik ben van de 1 jaar abonnementen omdat ik na dat jaar wil kunnen zien of ik niet een goedkoper abonnement wil hebben… dat staat los van het kopen van de 3Gs of de 4. Het geld groeit me niet op de rug!
    Tot nu toe heeft de 3G het prima gedaan, maar nu wordt ‘ie echt te oud. M’n nieuwe phone moet dus ook weer een paar jaar mee! Vandaar mijn dilemma!

Bijdrager
    gIzMo01

@ Karelwillem

Hij is sneller en mooier geworden maar dat is eigen aan technologie, een Iphone of iPad opzich zijn nieuwigheden. Dit is net als de nieuwe iPad die er mogelijks aankomt, opzich zal deze 95% het zelfde kunnen dan het huidig model.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, ook hardware is behoorlijk veranderd.
    Sensors, camera, GPS, scherm, coating, etc.

Een iPhone 1 kan geen 95% van wat je met de iPhone 4 kan.

Bijdrager
    prullenbak

Een iPhone 1 kan geen 95% van wat je met de iPhone 4 kan.

Beetje lastig om dat soort dingen in percentages vast proberen te stellen.
    Hoe ga je dat doen?

2mp vs 5mp camera? 40%
    0 front-face camera vs 1 front-face camera? 0%
    smsen? 100%
    bellen? 100%
    twitter, facebook, hyves, en nog zoveel apps die gewoon werken? 60% ???

Enzovoorts? Lijkt me niet.

Moderator
    Koen van Tongeren
    Pieterr op 04 januari 2011

http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-nu-kopen-of-wachten-tot-juli

iPhone 4, nu al kopen of wachten?

en zo zijn er nog een paar honderd….

Dan lijkt het me veel verstandiger om daar verder te gaan.:-)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.