18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    hugo123

iPhone 4, of toch de 3GS

Hallo iedereen,

Ik krijg voor mijn verjaardag een iPhone, maar ik weet niet welke iPhone ik wil!
    Ik vind namelijk de iPhone 4 minder mooi dan de 3GS, maar ik vind 8gb weer wat te weinig dus daarom wil ik liever niet voor de iPhone 3GS gaan.
    Verder vind ik de nieuwe features van de 4 nice, zoals de verbeterde camera en het scherm, maar ik vind de looks gewoon echt niet zo mooi!
    Wat zouden jullie doen, de 4 of het ‘instapmodel’?

Bijdrager
    MrGlenneke

De 4 natuurlijk!
    Ik vind de iPhone 3GS ook mooier, maar toch zou ik de iPhone 4 nemen.
    Het is natuurlijk je persoonlijke keuze.
    Moeilijk om te zeggen dus.

Bijdrager
    Thoomas

Als de prijs niks uit maakt, zeker de iPhone 4!

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ik zeg 4. Met een case kan je er altijd voor zorgen dat hij eruitziet als een 3GS. (denk aan dat ding waar het prototype inzat)

Bijdrager
    iMacDonalds

4, zeker weten. Het gaat toch niet alleen om de looks? En als je 8 gig te weinig, ga gewoon voor de 4! Wat je ook nog kan doen is op internet zoeken naar een nieuwe 3gs met meer gig.

Bijdrager
    hugo123

Nee dat kan niet, want ik wil er gewoon een abonnement bij zonder gezeur ofzo met simlock vrij enzo;)! Maar ik ben er nog niet uit, want ik vind looks opzich wel belangrijk, en ik twijfel een beetje aan de meerwaarde van de 4, behalve de camera dan!

Bijdrager
    iMacDonalds

@hugo123
    Simlockvrij maken kun je gewoon zelf doen of op de markt laten doen voor 10 euro. En dan kun je er een goedkoop abonnement van 15 p/m bij nemen en met 7 euro extra heb je er ook onbeperkt internet bij. En de meer waarde van de iphone is uiteraard de camera zoals je al zij, maar ook het retina display en de snellere processor.

Bijdrager
    Thoomas
    iMacDonalds op 22 augustus 2010

Simlockvrij maken kun je gewoon zelf doen of op de markt laten doen voor 10 euro.

Dat is niet waar, bij de iPhone werkt de simlock anders dan bij andere toestellen, en kan je dus niet ‘even op de markt laten doen voor 10 euro’. Je bent dus aangewezen op software zoals ultrasn0w, wat overigens erg simpel werkt.

Bijdrager
    Elmo0o

Persoonlijk als je ze met een abbonement neemt zeker voor de 4 gaan.
    Het scherm is verbluffend en de camera ook. De 3GS is leuk, maar laten als je iemand ziet lopen met een iPhone 4 denk je toch vna… Naahhhhh Had ik die toch maar gekozen.

Bijdrager
    rodeyseijkens

Ik ben overgestapt van iPhone 3GS naar iPhone 4.

Ik vond de overstap waard het scherm is echt super mooi.
    Niet te geloven mooi ik kan niet meer terug.
    Ook de Camera is veel beter en de LED flits is echt handig ook als zaklamp, 720p Video is ook geweldig.

FaceTime is ook leuk maar dat moet nog op gang komen, hopelijk komt Skype en meerdere diensten die het gaan ondersteunen.

En wie zei hier dat de iPhone 3GS mooier is, daar ben ik het totaal niet mee eens:P
    Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik de iPhone 3GS vergeleken de iPhone 4 een stuk speelgoed ofzo, sorry voor de 3GS bezitters.
    Als je de iPhone 4 in je handen hebt voelt het aan als solide blok.

Hij is naar mij gevoel ook ietsje snellen niet veel maar toch.
    Ook is de batterij beter nu haal ik met gemak de dag rond en eerst moest ik zodra ik thuis kwam hem aan de kabel hangen.

Ik kan ook spreken van het ontvangst normaal had ik thuis binnen op me iPhone 3GS GSM ontvangst.
    Nu met me iPhone 4 haal ik twee streepjes 3G, niet veel maar ja wel beter.

Oké de Deathgrip bestaat als je slecht 3G ontvangst hebt, dan ga je naar GSM (Heb ik met me 3GS ook), maar niet zo overdreven dat meteen je gesprek weg valt.
    Ik heb het geprobeerd tijdens een normaal gesprek en heel de iPhone 4 bedekt met me handen en ik viel niet weg. Als je goed 3G ontvangst hebt dan kan je de Deathgrip blijven proberen en val je hoogstens een streepje of twee weg maar nogsteeds 3G.

Als het geld zich toe laat zeg ik ga voor de iPhone 4.

Bijdrager
    KarelWillem
    rodeyseijkens op 22 augustus 2010

…Oké de Deathgrip bestaat als je slecht 3G ontvangst hebt, dan ga je naar GSM (Heb ik met me 3GS ook)…

Dan ga je terug naar GPRS.
    GSM zelf doet niet zoveel met data namelijk, dat is de toevoeging GPRS, die daar zorg voor draagt.

Bijdrager
    rastarobin

Oude telefoons worden het snelst vergeten met update.
    Kijk maar naar de iphone 3 G waar het nieuwe besturingsysteem hem als een slak maakt.
    Mijn ondervinding is dat nieuw toch beter is en langer plezier.
    Ook met een oude mac het geval dat daar geen snow Leopard op kan draaien.
    Ik ga namelijk ook voor de iphone 4 al moet er lang op gewacht worden in verband met wachtlijsten.

Bijdrager
    hugo123

Hm, ja de 4 lijkt me inderdaad ook handig met oog op de toekomst als er een nieuw besturingssysteem komt ofzo, maar ik vind het toch jammer dat de iphone die ronde achterkant mist, dat vond ik juist zo typerend iPhone, nu lijkt de iPhone meer op een normale telefoon, maar dat vind ik! En dan de deathgrip inderdaad, werkt apple eraan, en kan ik dus over een paar maanden een nieuwe iPhone 4 verwachten of blijven ze een gratis bumper meegeven? Ik vind dat trouwens wel een slechte oplossing van Apple! Heeft iemand trouwens een idee hoe lang de wachtlijst inmiddels is?

Bijdrager
    hugo123

Ooh en nog een vraag, als ik nu de iPhone 4g bestel op de site van T-Mobile krijg ik hem dan thuisgestuurd of hoe werkt dat? Want ik heb nu een mobiel met een vodafone prepaid sim en ik wil wel mijn nummer behouden, dus hoe zit dat met preorderen?

Bijdrager
    rodey

Ik snap niet hoe je een reply doet maar goed, bedankt KarelWillem weet ik dat ook.

Nog een tip als je niet te lang wilt wachten voor een iPhone loop dan eens een keer langs telefoonkopen of phonehouse. Daar vergeten mensen vaak dat ze ook nog iPhones hebben, zo heb ik me iPhone 4 op dag 1 kunnen scoren:)

Ow en loop langs de t-mobile store dan kan je voelen hoe solide de iPhone 4 is en vergelijk hem dan meteen met andere telefoons, je merkt van zelf wel dat dit echt van andere kwaliteit is:P

Bijdrager
    iMacDonalds

Je bent dus aangewezen op software zoals ultrasn0w, wat overigens erg simpel werkt.

Dus probleem opgelost.

Bijdrager
    hugo123

Nee ik wil geen simlock vrije iPhone of dat soort dingen, met updates enzo moet je dat de hele tijd opnieuw doen enzo! Ik ben ondertussen na veel kijken naar de 4 en hem in de hand te hebben redelijk overtuigd van de 4, want hij is toch ook wel érg mooi! Maar ik ben eind oktober jarig, dus is het handig om te wachten op een nieuwe versie (komt die zonder deathgrip)? En kan ik al op de wachtrij gaan staan of is dit niet nodig?
    En moet ik dan bij een winkel hier in de buurt op die wachtrij gaan staan of op de site van t-mobile, aangezien ik wel nummerbehoud wil!

Bijdrager
    Trat

Nieuwe versie? Die komt volgend jaar juni/juli…

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.