16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    MGP1996

iphone 4 of 5?

Mijn mobiel is kapot en nu wil ik een Iphone kopen, maar hoor dat er snel een nieuwe komt. Kan ik beter wachten tot dat die er is en nu proberen van een vriend tijdelijk een oude mobiel te lenen? of kan ik beter gewoon de iphone 4 kopen.

verder lijkt mij de optimus 3d ook wel een vette mobiel, maar ik werk met een macbook pro, dus weet ik niet of dat handig is en twijfel ik hoeveel die 3d functie toevoegt.

heeft iemand antwoord op mijn vragen?:lol:

Geblokkeerd
    Anoniem

Gouden regel:

Nu nodig = kopen
    Niet nodig = wachten

optimus 3d is 3 keer poep.

Usain heeft gesproken

Bijdrager
    Thoomas
    MGP1996 op 21 augustus 2011

maar ik werk met een macbook pro

Huh, wat heeft dat met die telefoon te maken?

Bijdrager
    MGP1996

@thoomas, ik dacht dat het dan misschien niet goed werkt met synchroniseren.

Bijdrager
    Thoomas

Tja, dan zou je ook geen andere telefoon kunnen kopen, behalve de iPhone. Natuurlijk werkt de iPhone het best bij een Mac, maar andere telefoons werken ook prima, alleen niet allemaal zo mooi als met de iPhone.

Met een trucje is de Optimus 3D zelfs ook met iTunes te syncen.

Aangezien elk jaar een nieuwe iPhone uitkomt, en de iPhone 4 al meer dan een jaar bestaat, weet je dat er binnen nu en 2 maanden een nieuwe iPhone uitkomt. Of je zo lang wilt wachten, en veel voor een iPhone 5 bereid bent te betalen, is aan jou.

Bijdrager
    MGP1996

oke, bedankt allebei.

ik denk dat het de iphone 4 wordt.

Bijdrager
    Hansi2124

Of je betaalt minder omdat de iPhone 4 na het uitkomen van de iPhone 5 dan in de aanbieding wordt gedaan.

Bijdrager
    IBram15

Daar wacht ik op dit moment ook op. Mijn iPhone 3G werkt nog goed, maar wil wel upgraden, zeker met iCloud. Of de iPhone 5 moet het extra geld waard zijn, en dan neem ik die. Anders neem ik de iPhone 4 voor minder.
    Wacht gewoon nog even, als we de geruchten mogen geloven, staat de presentatie gepland voor begin September.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ikga ook iphonr 5 kopen

Bijdrager
    jantjuh14
    Hansi2124 op 21 augustus 2011

Of je betaalt minder omdat de iPhone 4 na het uitkomen van de iPhone 5 dan in de aanbieding wordt gedaan.

Dat is ook mijn strategie. Tenzij de iPhone 5 veel meer te bieden heeft…. De verleiding zal wel groot zijn om toch weer het nieuwste te kopen.

Bijdrager
    IBram15

Waarschijnlijk bij mij ook!

Bijdrager
    appievanr

Ik zou wachten op de iPhone 6 of 7.

Bijdrager
    Hansi2124

Niemand die jou dat belet.:evil:

Bijdrager
    ikbentimothyy

Wacht op de iphone 5 die komt over een maandje ofzo;)

Bijdrager
    Thoomas

Nou, maak daar maar 2 maanden van, als je het op de geruchten baseert.

Bijdrager
    aysu38

Iphone 5! Het is nog een paar maanden wachten, maar uit eindelijk is het wel beter!
    Houd gewoon de laatste geruchten bij op http://www.iPhone5kopen.nl en dan kan je denk ik wel uitmaken wat je keuze wordt.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.