30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:
    Bijdrager
    fedde123
    Bijdrager
    Pivni Pes

Reclame voor jezelf maken?

Bijdrager
    fedde123

Nee, ik weet wel meer over Iphone’s, ik vraag gewoon of dit een 3 of een 4 is?
    Ik wil hem namelijk graag van die man overnemen als het een 4 is!

Fijn voor al dat vertrouwen!

Bijdrager
    Targaryen

“Ik weet meer over iPhones”, en dan vraag je of dat een 3 is of een 4 is?:roll:

Neem dan gewoon contact op met die man, dan weet je het meteen. En ik zie op jouw profiel dat je ook in ZH woont. Kleintje om even langs te gaan toch? En anders is het gewoon sluikreclame zoals Pivni Pes insinueert.

Bijdrager
    KarelWillem

De foto is natuurlijk van een 4 of 4S.

Maar een mooie 4 krijg je echt niet voor 100 euro.
    Of er is iemand nogal naïef bezig.

In ieder geval wordt je óf voor de gek gehouden, of heeft iemand echt geen idee wat hij verkoopt.
    Maar die kans is dan weer niet zo heel groot.

Bijdrager
    Nikita

De foto’s zijn in elk geval van een iPhone 4. Dus of hij heeft foto’s van het internet geplukt, of de adverteerder is niet op de hoogte van zijn eigen apparaat… (wat ik mij eerlijk gezegd nauwelijks kan voorstellen, je koopt zo’n ding toch met je volle verstand?).

Bijdrager
    Nikita

@ KW: zo heb ik eens voor € 125,- een zwarte MacBook gekocht, die ik een week later met € 200,- winst weer heb doorgeschoven:angel:

Komt niet vaak voor, maar zo af en toe…

Bijdrager
    Targaryen

Het is sowieso een 4, Karel Willem (al dan niet echt). De 4S had namelijk een extra streepje boven de volumeknopjes.

Bijdrager
    fedde123

De man geeft in de titel aan dat het een 3 is, maar de iphone op de foto is toch een 4?

Ik wil alleen weten of ik gelijk hierin heb?

Verder wil ik geen reactie in dit topic die geen enkel nut hebben!

Bijdrager
    Nikita

Het antwoord is hierboven inmiddels al een paar keer gegeven…

Bijdrager
    fedde123

Sorry voor die reactie de andere reactie waren nog niet geladen ik neem het geheel terug!!!

Bijdrager
    Nikita

Ook namens de rest, OK;)

Bijdrager
    eugy

Er staan wel meer leuke dingen op Marktplaats. Zie hier

http://link.marktplaats.nl/761938566

Misschien zijn er mensen die met mij samen die partij willen kopen? 12 stuks is mij wat te veel.

Bijdrager
    fedde123

Bedankt voor de reacties!! Ik ga kijken wat ik ermee kan doen!!!

Bijdrager
    Nikita

Er staan wel meer leuke dingen op Marktplaats.

Hm. Da’s maar € 250,- per stuk. Van de vrachtwagen gevallen…?

Bijdrager
    eugy

Nee schijnt een overbodige handelsvoorraad te zijn met factuur.

Bijdrager
    Nikita

Hmm… Voor de helft van de prijs van retail…

Bijdrager
    eugy

Ja is niet mijn probleem dat ze het voor die prijs van de hand doen. Ik moet alleen de hele party kopen dus zoek één of meer personen die interesse hebben.

Bijdrager
    Verdult

De foto is natuurlijk van een 4 of 4S.

Maar een mooie 4 krijg je echt niet voor 100 euro.
    Of er is iemand nogal naïef bezig.

In ieder geval wordt je óf voor de gek gehouden, of heeft iemand echt geen idee wat hij verkoopt.
    Maar die kans is dan weer niet zo heel groot.

4, de 4S heeft de zwarte strepen niet bovenop zitten.

Bijdrager
    Verdult

Bovendien, de iPhone 3 bestaat niet, het is de 3G of de 3GS.

Bijdrager
    Niels

@eugy: ben wel geïnteresseerd in zo’n thunderbolt schijf, misschien even een topic aanmaken om nog 10 anderen te vragen?

Bijdrager
    Bijdrager
    Pivni Pes

Nee, ik weet wel meer over Iphone’s, ik vraag gewoon of dit een 3 of een 4 is?
    Ik wil hem namelijk graag van die man overnemen als het een 4 is!

Fijn voor al dat vertrouwen!

Situatie was nog al vreemd, ten eerste lijkt het me vrij duidelijk dat dit geen 3G of 3GS is, het verschil tussen een 4 en 4S is minder zichtbaar.
    Ten tweede zag ik in je profiel dat dit je eerste post was, maar nu achteraf zag ik dat dit een fout van het forum software is, klaarblijkelijk heb je meer posten maar dit wordt niet meer opgeteld.
    De advertentie op marktplaats geeft me de indruk dat het een en het ander in de haak is.

Bijdrager
    eugy

@Niels weet niet of dat wel is toegestaan. Is dan toch een quasi vraag & aanbod topic. Het wordt tijd dat OMT hier in gaan voorzien. Pm mij maar en als ik voldoende toezeggingen heb haal ik de partij morgen op.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@eugy,

Ik wil er wel 3 hebben met factuur…

Stuurde je een PM, alleen geen idee of die je wel bereikt, de software van dit forum blijft een wanhoop….

Bijdrager
    Niels

@eugy: zie PM

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Nielsdam

@eugy reageert NIET op PM, drie keer geprobeerd… (ik wil er ook wel 3 afnemen) dus..

Bijdrager
    eugy

@Joop was net bezig alle reacties te inventariseren. Je hebt mij om precies te zijn 2,5 uur geleden je eerste pm gestuurd. Over overdrijven gesproken:P Maar goed. In totaal zijn er vijf stuks ‘gereserveerd’ ik neem er zelf vier dus nog drie te gaan. Denk dat ik sowieso de partij morgen ga ophalen. Er zijn altijd nog wel mensen te vinden die voor zo een bedrag een schijf van deze kwaliteit willen hebben.

Bijdrager
    eugy

Beste allen,

Helaas ontving ik zojuist het bericht dat de partij reeds gereserveerd is. Erg jammer! Bedankt voor de interesse Niels, Joop en Thije

Bijdrager
    djneo

Lijkt me een 4, also ik woon in dat dorp

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.