2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Mar2410

Iphone 4 netwerkverbinding – problemen installeren nieuwe software

Mijn officiele Nederlandse Apple Iphone 4 heeft problemen met het bijwerken van de software. Ik heb er echter nooit problemen tijdens het gebruik van de Iphone ondervonden, en heb daarom nooit eerder aan de bel getrokken. Maar nu met de komst van Iphone 5 voorzie ik toch wel een aantal problemen. Vanavond probeerde ik mijn IPhone te resetten naar de fabrieksinstellingen, zelfs dat lukt niet en krijg ik wederom de melding. Deze melding krijg ik ook altijd wanneer ik de software wil bijwerken:

Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de Iphone Marieke. Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan. Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbinding actief is of probeer het later opnieuw.

Het ligt niet aan hert netwerk omdat Itunes wel het programma download. Itunes geeft bovenstaande melding na het downloaden. Het synchroniseren wordt niet als volgende stap gezet. Wie heeft voor mijn de oplossing voor dit issue? Alvast dank voor het meedenken

Bijdrager
    Aurelie

Ik probeerde vandaag iOS 5 te donwloaden op mijn iphone, op het einde kreeg ik de foutmelding ” er heeft zich een fout (3004) opgetreden. Ik heb een tiental keer op herstellen geklikt, maar ik krijg nog steeds niets op mijn iphone! Ik krijg hem niet meer aan…. Kan iemand mij helpen??

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.