5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    dborneman

Iphone 4 na update 4.0.2 foutmelding niet meer te herstellen (9)

Ik ben zojuist begonnen met het instellen van een nieuwe iphone 4 alles werkte prima, vervolgens 4.0.2 geinstalleerd op de iphone. Ik krijg tijdens de installatie een foutmelding en krijg de iphone nu niet meer hersteld.

Ik krijg de melding: Iphone niet te herstellen (9). De code 9 duid erop dat er iets met de USB aan de hand is zag ik de op de apple site. De iphone werkte echter eerst gewoon en op meerdere macs en met meerdere kabels krijg ik hem nog steeds niet aan de praat.

Een tijd geleden had ik doormiddel van het gebruik van een beta een soort zelfde probleem. Er is echter nu nog niets met de Iphone gebeurt (net uit de doos) en ik vraag me af wat ik het beste kan doen. Via de terminal alsnog proberen te herstellen naar 4.0.1 en dan weer updaten? (hoe doe ik dit) of gewoon met apple contact opnemen en dan wellicht de iphone weer voor een poos kwijt zijn..

Bijdrager
    johnkeates

Andere Mac proberen en anders terugsturen.

Bijdrager
    Trat

En via DFU modus?

Bijdrager
    dborneman

Dat is ook deels het probleem ik krijg hem niet in dfu mode. Als ik de iPhone uitzet (terwijl hi is aangesloten op iTunes) start hij automatisch weer op waardoor ik de kans niet krijg hem in dfu te zetten!

De methode die ik heb geprobeerd:
    Home en power button indrukken
    Na 10 sec power button loslaten
    Home button ingedrukt houden niets gebeurt want hij staat dus aan of ik heb hem niet aan iTunes gekoppeld als ok dit doe

Bijdrager
    Trat

Je hoeft hem niet aan itunes te koppelen: iTunes kan uit. iPhone moet eerst aan Mac gekoppeld zijn alvorens je hem uitzet.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.