14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    iBrammer

iPhone 4 metalen achterkant

Beste OMT’ers,

Ik heb gisteren mijn achterkantje voor de iPhone 4 (eindelijk, na 5 weken) binnengekregen, dit wil ik jullie niet onthouden. Het is een geborsteld metalen achterkantje verkregen via http://cnn.cn/shop/apple-iphone-c-256_1059.html, helaas alleen nog te bestellen zonder logo maar de prijs is wel verlaagd! Installeren is ‘a piece a cake’: je schroeft het glazen achterkantje eraf, zet de telefoon op mute, schuift het achterkantje eraf en zet het nieuwe erop. Ik vind het er nog mooier uitzien dan de originele achterkant maar over smaakt valt te twisten.

Oordeel zelf:

Bijdrager
    bouncer

Jakkie bah.

Bijdrager
    Yannes

Lelijk en fake. Krassen zijn er ook goed op te zien…

Bijdrager
    Ewout

Tsja, niet het mooiste…Geborsteld hoort niet bij de telefoon en ook de uitsparing voor camera en flitser vind ik niet chique. Gelukkig hebben we allemaal een eigen smaak.

Ewøut

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

@iBrammer
    Is je topic van gisteren niet verwijderd? Dan denk ik dat deze ook wel verwijderd zal worden.

Bijdrager
    iBrammer

@ Waffie
    Nee daar stond iets in wat niet mocht. Deze is goedgekeurd door de mods;)

Moderator
    Poezenbeest

Moet zeggen dat ik dan meer heb met die vinyl-stickers…

Op MacSkins staan een paar leuke… en als je verder binnen Etsy kijkt, heb je ook hele mooie. Zo heeft mijn iPhone een houten achterkant…

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

@iBrammer
    Goed dan, dan zal ik mijn initiële reactie herhalen:

“Great, now my iPhone matches my Mac with Panther.

Bijdrager
    Olieboer

Ik vind hem mooi!

Bijdrager
    Taconew

Erg mooi, snap alleen niet waarom je hier een dag later een 2e topic voor start..

Bijdrager
    iBrammer

het vorige topic was verwijderd, daar stond iets in wat niet mocht.

Bijdrager
    koenvisser

Hmm, op zich is het wel een goede poging. Alleen vind ik een grove borstel er niet bij passen. En is de kleur metaal nu ook anders dan de zijkant?

Bijdrager
    Brambo1978

Kun je ook de voorkant verwisselen

Bijdrager
    iBrammer

De voorkant kun je ook verwisselen, alleen is hier niet zo’n metalen frontje voor. Het geborstelde lijkt op de foto erger dan in het echt (vind ik). De kleur is ietsjes anders dan de zijkant maar niet storend.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.