6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    SMac

iPhone 4 met (permanente!) vlekken

Via de zoekfunctie gezocht op “iPhone, vlek en scherm”, maar geen antwoord gevonden op mijn vraag. Ik vroeg mij af of er mensen waren die dit ook hadden en daar iets aan hebben laten doen via Apple en/of T-Mobile. De zoekfunctie kwam met topics over nieuwe toestellen met lijmresten die vanzelf na een tijdje verdwijnen, maar dat is bij mij niet het geval.

De iPhone 4 is 1,5 jaar oud en sinds een maand of 2 zijn er een drietal vlekken ontstaan rechtsboven. Echt last heb ik er niet van, maar fraai is het niet. Meer mensen die dit hebben? En vooral wat kun je er aan doen? Nieuw scherm? Klagen bij (in mijn geval) T-mobile? Of bij Apple?

Ervaringsdeskundigen?

Bijdrager
    MichelSchreurs

Je hebt via T-Mobile gewoon je garantie. Je kunt je iPhone naar de dichtstbijzijnde T-Shop brengen, ze kunnen je iPhone dan weer bij je thuis afleveren. Dit duurt gemiddeld twee weken. Wanneer de fout in jouw toestel een probleem is dat door jou zelf veroorzaakt is (zoals water- of valschade), ontvang je een prijsopgave.

Bijdrager
    ikkieman

En mocht je in de buurt van Amsterdam zijn en je gaat hiermee naar de Apple store krijg je mogelijk zelfs een 4s terug.

Bijdrager
    SMac

Bedankt voor de antwoorden! Klinkt goed allemaal, zeker een nieuwe 4S, haha, kan me niet voorstellen. Vraag me alleen af hoe ik in geval van 2 weken reparatie, die 2 weken ga overbruggen. Een reserve kopie maken vooraf, maar achteraf mis je dan toch 2 weken sms/whatsapp berichten en weet niet wat meer… heb alleen nog maar een oude nokia (geen smartphone) liggen… zouden ze leentoestellen hebben bij T-mobile/Apple?

Bijdrager
    Drixels

Kheb juist hetzelfde voor maar ze zeggende mijn iPhone 4 al te oud is ?:(

Bijdrager
    SMac

Heb nog niet geinformeerd, maar als dat zo is, dan wordt het gewoon betalen. Of leven met een scherm met vlekken… Heb ook hier en daar gelezen (niet in relatie tot dit specifieke probleem) dat er verschillen van inzichten bestaan vwb garantie van 1 of 2 jaar…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.