9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    baarle-hertog

iPhone 4 laadt opeens niet meer op

Gisteravond heb ik mijn iPhone 4 (met nog 5% batterij ofzo) aan de originele oplader gehangen zoals ik elke avond doe. Toen ik vanmorgen wakker werd zag ik dat hij maar tot 86% was opgeladen. Als ik hem nu opnieuw in de lader doe krijg ik de melding dat “opladen niet wordt ondersteund met dit accesoire”. Heel vreemd, want ik heb het tot nu altijd gedaan met deze originele lader. Heb het ook al geprobeerd met de lader van een vriend, maar krijg weer dezelfde melding. Ook een reset helpt niet.
    Hopelijk heeft iemand een oplossing voor dit probleem..

Bijdrager
    iDaan98

Probeer eens in de dock connector te blazen, met tandenstokertje voorzichtig schoonmaken. En dan aan/uit en homebutton tegelijk inhouden tot je iPhone opnieuw opstart. En kijken of die het dan doet?

Bijdrager
    puchelaar

En herstart voor de zekerheid je iPhone. Heeft bij een vriend van me ook een keer geholpen toen zijn iPhone niet meer laadde, hoewel ik niet weet of hij dezelfde melding kreeg…

Bijdrager
    ikbenkate

Had ik ook last van; na een hele nacht laden gaf hij maar 75% aan, en dat werd steeds minder. Verschillende dingen geprobeerd (oa reset, andere laders etc.), niks werkte.
    Uiteindelijk naar de T-mobile shop geweest, zij lieten m’n iPhone onderzoeken en na 2 weken kreeg ik een nieuwe.

Succes.

Bijdrager
    baarle-hertog

Als ik hem nu aansluit op iTunes gebeurt er niks meer. Kan er denk ik nu wel vanuit gaan dat er schade is aan de connectoren. Vanmiddag maar eens langs de Vodafone winkel..

Bijdrager
    ikbenkate

En? Hoe is ’t afgelopen?

Bijdrager
    baarle-hertog

Jongen in de Vodafonewinkel heeft hem ook nog eens schoongemaakt met een borsteltje, maar ook zonder resultaat. Hij is nu opgestuurd naar Dynafix en volgens de track&trace status is hij nu op de reparatieafdeling. Hoop niet dat er zomaar w aterschade wordt geconstateert zoals wel vaker bij dit bedrijf..

Bijdrager
    Franko

Ik gok een defecte Battery

Bijdrager
    baarle-hertog

Het probleem is inmiddels opgelost. Na 9 dagen heb ik vandaag mijn nieuwe iPhone 4 mogen ontvangen:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.