8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    baarle-hertog

iPhone 4 laadt niet meer op

Gisteravond mijn iPhone 4 in de lader gestopt, vanochtend was hij maar tot 57% opgeladen. Opnieuw geprobeerd te laden, maar de telefoon reageert helemaal niet, ook niet op iTunes. Dock connector schoon en stofvrij gemaakt, maar ook dit was geen oplossing. Ben nu toch bang dat mijn dock connector kapot is…?
    Heeft iemand een goed adresje in omgeving Utrecht die dit kan doen? Heb geen zin om het via Vodafone te laten doen i.v.m. Dynafix;)

Bijdrager
    Gerd

De iPhone al opnieuw opgestart? Wil soms zulke problemen wel eens oplossen..
    Ook al een andere kabel geprobeerd? Kabelbreukje?

Bijdrager
    FreBo

Een proberen rechtstreeks met kabel zonder de dock ertussen.

Bijdrager
    baarle-hertog

Opnieuw opstarten, harde reset en andere kabel werkt ook niet..
    En rechtstreeks aansluiten deed ik sowieso al;)
    Zit eraan te denken om morgen even naar de Genius Bar te gaan..

Bijdrager
    Gezalfde

Ik zou naar de Genius Bar in de Apple Store Amsterdam gaan, is het zo opgelost (mist in garantie)

Bijdrager
    baarle-hertog

Helaas is hij al 1,5 jaar oud, dus valt niet meer onder garantie.
    Toch lijkt het mij geen dure reparatie, op internet zie ik diverse aanbieders die het voor 50-60 euro doen.
    Bij de Genius Bar zal het toch niet heel veel duurder zijn?

Bijdrager
    jgmkoster

50-60 euro?! Dock connector is niet bepaald het moeilijkste onderdeel om te vervangen. Ik zou het mooi zelf proberen (mits je er zeker van bent dat het hier aan ligt). Kost je misschien een uurtje als je nog nooit een iPhone van binnen hebt gezien.

Dock connector zelf heb je voor minder dan een tientje ( http://www.ip-onderdelen.nl )

Bijdrager
    baarle-hertog

Heb net een tutorial op Youtube gezien en ik word al helemaal duizelig van alle schroefjes en priegelwerk:P
    Denk dat ik het beter aan een pro kan overlaten, dus morgen maar eens naar de Genius Bar;)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.