8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Laiven

iPhone 4 laadt niet meer op & gaat spontaan aan

Hoi,

Vannacht werd ik wakker van een constant trillende iPhone, dit kwam omdat hij de hele tijd weer opnieuw liet merken dat hij in de oplader zat. In mijn slaap heb ik hem er gewoon uit gehaald en vanmorgen werd ik wakker met een half lege iphone.

Hij wil dus niet meer opladen, maakt soms connectie met de oplader maar valt dan vrijwel direct weg. Ik kan ook niet meer syncen, en heb al geprobeerd te resetten of te blazen in de poort. Ik heb verschillende opladers, snoertjes en USB poorten geprobeerd. Het bizarre is ook dat het scherm soms ineens uit zichzelf ‘aan’ gaat nu hij hier nog op slechts 20% ligt. Als ik goed kijk wanneer ik hem er in plug en hij reageert hoor ik eerst de bliep, daarna zie ik het stroom/opladen symbool heel kort, daarna heel kort het ‘volledig opgeladen’/stekkertje symbool, dan weer heel kort het stroom/opladen symbool en dan weer een vrij lege batterij (dus alsof hij niet in de oplader zit). Een enkele keer komt ook het ‘this accessory is not optimized for charging’ voorbij.

Heeft iemand dit probleem gehad/een oplossing? Ik zet de iphone nu even uit (had hem al op flight modus gezet) omdat het scherm dus constant aan gaat, wat vast ook niet goed is voor de batterijduur.

Kan iemand me helpen voordat de batterij op is?!!

Bijdrager
    Yggdrasil

Heb je een tweede kabeltje? Misschien zit er een slecht contact in het kabeltje bij de iPhone?

Bijdrager
    Laiven

Zoals ik al zei heb ik al meerdere snoertjes geprobeerd. Inmiddels zijn dat er drie: één apple snoertje dat een beetje los is bij de USB poort (maar de iphone van mijn vriendin wel gewoon oplaadt) en twee ‘universele ipod’ niet-apple snoertjes van de BCC die pas een week oud zijn.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb over die zin gelezen blijkbaar, mijn excuses.

Bijdrager
    SunKeeper

Ben je toevallig in de buurt van een Apple winkel (APR)?

Loop daar anders even binnen en vraag na of dit snel op te lossen is.

Bijdrager
    Peppie

Laiven,

Hier exact hetzelfde probleem, iPhone is vorige week terug naar vodafone gegaan voor reparatie.
    iPhone is nog niet terug.

Pep ie

Inactief
    Anoniem

Beste,
    ik heb iphone 4 32GB, Swidisch telnor , it was goed met gevey met mijn simkaart maar ik heb hersteld en nu vraagt de orgineelsimkaat dat heb ik niet,
    IMDI:

Bijdrager
    Yggdrasil
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.