27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    Hasoweh

iPhone 4 KPN Geen service!

Goeieavond,

mijn vader vandaag super blij naar KPN Business center om zijn nieuwe iPhone 4 op te halen. Na wat pielen en spelen staat er nog steeds geen service links boven in de hoek. Hoe los je zoiets op? Bij mijn 3gs hoefde ik alleen de simkaart erin te steken en alles werkte. We durven allebei eigenlijk niet zo goed alles zomaar aan te klikken. Hij heeft ‘m namelijk nodig voor z’n werk en alles moet morgenvroeg werken. Op het contract staat dat het abonnement ingaat op 30-11-2010. wie helpt ons verder?

Bijdrager
    juwlez

nooit kpn nemen, vodafone is beter en goedkoper. hem em ook vandaag gehaald. liep werkend de winkel uit. dat is service!

Bijdrager
    juwlez

al aan itunes gekoppeld btw?

Bijdrager
    Hasoweh

Jazeker,

Bijdrager
    fatboysmart

Krijg je niet het schermpje ‘ontgrendel’?

Zolang je de SIM pincode niet intikt heb je inderdaad geen service.
    De SIM pincode wordt meegeleverd met de nieuwe SIM, of als je vader zijn oude SIM kaart heeft gebruikt, dan is de code hetzelfde als hij was.

Zet het toestel eens helemaal uit (knop bovenop ingedrukt houden), en opnieuw aan.
    Als het goed is krijg je dan de vraag of hij ontgrendeld moet worden.

Bijdrager
    Hasoweh

Ja dat hebben we gehad. we voeren de pincode en en dan verschijnt er “wachten op activatie, dit kan even duren” maar het duurt wel heeeel erg lang.

Bijdrager
    Hasoweh

wat gebeurd er als je op herstel netwerkinstellingen drukt? verlies je dan ook je mail en agenda?

Bijdrager
    Sciron

Ik zou wachten, tot morgen

Bijdrager
    knrd
    Eple op 30 november 2010

Ja dat hebben we gehad. we voeren de pincode en en dan verschijnt er “wachten op activatie, dit kan even duren” maar het duurt wel heeeel erg lang.

Dit duurde bij mijn oude 3G anderhalf uur..
    Overigens heeft mijn vader nu mijn oude 3G en hij heeft meestal 2 streepjes ontvangst.. Ook KPN

Bijdrager
    justi

Sim kapot?
    Even ruilen in de winkel..

Bijdrager
    Oppie
    juwlez op 30 november 2010

nooit kpn nemen, vodafone is beter en goedkoper. hem em ook vandaag gehaald. liep werkend de winkel uit. dat is service!

Ja, ja… Profiel: Beroep: Adviseur Vodafone…:sealed:

Bijdrager
    nookie

@ Juwlez: Zo praatjesmaker, val jij even door de mand!
    @ Oppie: :thumbsup:

Bijdrager
    Xcode

Geef de activatie even de tijd, misschien lukt het je dan wel.

@justi: mooie avatar… dat doet me aan een mooi computerspel (BOOM) van vroeger denken

@Juwlez
    : fijn dat je zo objectief reageert :sarcastic:

Bijdrager
    Yosemite

Haha die Juwlez die valt idd flink door de mand. KPN heeft bovendien een beter netwerk dan Vodafone, blijkt al jaren uit onafhankelijke onderzoeken:razz:

Als je er zo’n sim adapter bij hebt gekregen zou je even kunnen kijken wat de sim in een ander toestel doet.

Bijdrager
    Dr. Maddox

KPN bellen. Dat zou voor mij stap één zijn..

Bijdrager
    Hasoweh
    Sciron op 30 november 2010

Ik zou wachten, tot morgen

Hij werkt! ik had niet verwacht dat dit normaal zo lang duurt.

Bijdrager
    Chorro

Ik wilde al zeggen: hoor net op de radio dat KPN een storing heeft momenteel waardoor veel klanten niet kunnen bellen en smsen

Bijdrager
    Maim

Hey Eple, hoe is het uiteindelijk opgelost?
    Ik kreeg vanochtend mijn KPN Iphone 4 binnen en had precies hetzelfde probleem (“geen server” melding) corrigeer mij als ik fout zit maar het lijkt wel alsof de Iphone een dag na ontvangst geactiveerd wordt?

Bijdrager
    PeterMiedema

Een heel andere ervaring met de KPN-service: klik hier.

Bijdrager
    stavos

Heb je er een vergrootglas bij? Want op deze manier nodigt de tekst niet echt uit tot lezen…

Bijdrager
    PeterMiedema

Nou Stavos, hij wordt via deze site heel veel aangeklikt! Misschien even die rode bril afzetten?

Bijdrager
    stavos

Das mijn bril niet..:wink:
    Het zal best dat je veel bezoekers krijgt via dit forum. Maar veel klikken wil nog niets zeggen over hoe lang je bezoekers blijven, of ze het artikel lezen en wat de ervaringen daarbij zijn.

Bijdrager
    PeterMiedema

Toevallig kan ik dat met mijn stats wél beoordelen. Krijg reacties en zie hoe lang mensen op mijn site blijven vanaf welke link. Geef die bril maar snel terug aan je moeder of oma en ga naar een goede oogarts. Groeten!

Bijdrager
    Yggdrasil

Iemand beledigen is één ding, maar hier een account aanmaken om je eigen blog te promoten? :thumbsdown:

Bijdrager
    stavos

Gast, grow up! Ik heb het er alleen maar over dat je, naar mijn mening, een verkeerd lettertype gekozen hebt voor je website. Als je niet tegen kritiek kan, moet je geen reclame maken voor je blogje. Hou het dan allemaal lekker voor jezelf en geniet van je hobby.
    Aan de foto te zien op je website ben je een volwassen man. Maar zo gedraag je je totaal niet. Integendeel. Schijnbaar heb ik goed gemikt en de juiste snaar geraakt..

Ow, en die persoon op mijn avatar ben ik niet zelf. Dus pas op wie je beledigt.

Groetjes terug! :kiss: :kiss:

Bijdrager
    SunKeeper

Walk along, nothing to see here…:innocent:

Bijdrager
    acvz

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.