18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    hucks

[iphone 4] kopen vraagjes

hej,
    ik zou me een iphone 4 willen aanschaffen…
    maar zijn ze tegenwoordig als je ze besteld er snel of moet je weeken wachten?
    en ik ben proximus en zou proximus willen blijven maar hoe fix ik dan een micro sim?
    voor de rest zijn er nog dingen die ik moet weten voor ik een iphone ga halen?

Bijdrager
    Thoomas

Ik heb hem 8 juni (niet juli!) gereserveerd en ik hem hem nog steeds niet. Je moet dus zeker nog wel even wachten. Sommigen hebben echter geluk en hebben hem al binnen sinds de dag van lancering (30 juli).

Microsim kan je gewoon zelf maken als de provider er geen aanbiedt, door je oude simkaart bij te knippen.

Bijdrager
    Dr. Maddox
    Bijdrager
    Thoomas

Handig als je je geld in de sloot wil gooien inderdaad. Anders kan je altijd nog dit gebruiken:

Gewoon deze PDF uitprinten en op je SIM-kaart plakken, dan kan er (bijna) niks mis gaan.

Bijdrager
    1234

die simkaart knippers worden steeds duurder. Bij t-Mobile kun je graits je oud sim omwisselen voor een microsim. ik was na vijf minuten de winkel weer uit.

Bijdrager
    Thoomas

Mocht je echt perse zo’n simkaartknipper willen, kan je hem hier nog redelijk goedkoop kopen:
    http://www.focalprice.com/IP768S/Micro_SIM_Cutter_and_4_SIM_Adapter_for_iPhone_4GiPad_3G_Silver.html
    Scheelt je weer 27,50 euro in vergelijking met iPhone Service Point (als je de verzendkosten meerekent).

De oplossing van timmyboy gaat helaas niet werken, omdat de topicstarter graag bij Proximus blijft, en voor zo ver ik weet biedt Proximus nog geen micro-simkaart aan.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb ‘m bij Fnac Brugge besteld in de winkel zelf de 3de augustus… Zaterdag 7 augustus mocht ik hem al ophalen… De microsims zijn te verkrijgen bij Mobistarcenters, ik weet dat niet als dat bij Proximuswinkels ook zo is.. Ik ben diezelfde dag nog naar een Mobistarcenter geweest in de buurt en heb tegen een vergoeding van 5 euro een nieuwe simkaart gekregen (oude was verknipt)…

Bijdrager
    Dr. Maddox
    Thoomas op 18 augustus 2010

Handig als je je geld in de sloot wil gooien inderdaad. Anders kan je altijd nog dit gebruiken:
    .

Zo’n schaar kost anders ook een aardige zak duiten!

Moderator
    unSOUND

Maar hoeveel euro is één duit ?

Bijdrager
    bramvdb
    Bijdrager
    Spleet
    unSOUND op 18 augustus 2010

Maar hoeveel euro is één duit ?

Acht duiten waren een stuiver waard, dus gingen er 20 maal 8 = 160 duiten in één gulden. Bij de duiten voor de VOC gingen er echter maar 4 in de stuiver, dit om smokkel door zeelui te voorkomen.

Bijdrager
    hucks

oke dus ik moet nog even geduld hebben voor ik hem heb:D
    micro sim is dus met geluk te behalen in proximus en anders zelf proberen te knippen.

wat als ik scheef knip en men sim kapot is? kan ik dan andere krijgen via proximus?(mits vergoeding) normaal wel he?

en nog andere dingen die ik moet weten als ik iphone wil halen?

Bijdrager
    Goodmovie

Snap er echt helemaal niks van, ben een week in Frankrijk geweest, nergens Iphone te krijgen of te bestellen?

Wat heb ik verkeerd gedaan en hoe hebben de mensen het aangepakt die wel een iphone in frankrijk hebben gekocht?

Bijdrager
    4iam

1 duit = 0,726 Euro

Bijdrager
    StudioSenay

Ik heb mijn nieuwe iPhone ook opgehaald vorige week. Ik wist echter niks af van de micro simkaart. Ik heb mijn kaart kleiner geknipt, wat mislukt was. Volgende dag naar t-mobile shop gegaan en een nieuwe gehaald. Binnen 5 minuten weer buiten

Bijdrager
    XeroX

Ik zelf heb het geluk gehad dat ik op 30 juli eentje heb kunnen bemachtigen :).
    Maar even voor alle duidelijkheid:
    – de iPhone zelf zal je (tenzij je veel geluk hebt) pas tegen eind september mogen verwachten mss zelfs al later want een vriend van me heeft hem vorige week maandag bestelt in een mobistar winkel en daar zeiden ze dat hij hem eind september mag verwachten..
    – de microsim is heel gemakkelijk verkrijgbaar in de een van de Proximus winkels en je hebt er 1. Een andere optie voor de microsim is om hem zelf te verknippen (wat ik zelf heb gedaan en het werkt uitstekend!)

De microsim zou dus een makkie moeten zijn maar de iPhone zelf is een ander verhaal denk ik.
    Alvast veel succes;)

(Verstuurd vanaf iPhone 4)

Bijdrager
    hucks

IK heb hem:D nice dingetje:D

iemand wat hints en tips die ik leuk ga vinden:D

Bijdrager
    1234

je kunt ermee bellen… soms…

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.