21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Goodmovie

iPhone 4 kopen snap er geen snars van

Beste OMT’ers,

Wellicht dat mijn vraag al in een ander topic wordt beantwoord, maar dat heb ik tot nu toe nog niet gevonden.

Hoe kan ik aan Iphone 4 komen?

Frankrijk dus alleen via de officiële apple stores(3)? Zij weten echter niet wanneer er wat geleverd gaat worden!?

En Engeland werkt het daar het zelfde?

Hoe hebben mensen die hem nu al hebben het gedaan?

Reserveren kon niet in Frankrijk je moest persoonlijk de telefoon komen kopen

Bijdrager
    bramvdb

Je woont blijkbaar niet ver van België.
    Dus gewoon een mobistar winkel binnenstappen en bestellen.

Bijdrager
    Maverick9898

Je kan een iPhone 4 ook gewoon in Nederland krijgen, alleen niet sim-lock vrij. In België kan je ze wel sim-lock vrij krijgen en, inderdaad, daar woon je niet heel ver vandaan.

Bijdrager
    Goodmovie

Heb Mobistar winkel gebeld, hebben niks en weten niks wat ze krijgen, woon in zuidlimburg ( ned ) en heb vakantie en vervoer dus ik kan de halve wereld rond als het moet.

Heb de winkel in tongeren (belgie gebeld )

En ik heb al een iphone abbo maar die is kaduuk gegaan…

Bijdrager
    Maverick9898

Je moet misschien iets specifieker wezen.

Je zegt dat je een iPhone 4 wilt, maar die kan je ook in Nederland kopen. Kan je dus bevestigen dat je een sim-lock vrije iPhone 4 wilt?
    Als je de halve wereld over wilt, kan je een aantal mobistar winkels bellen en kijken of die ze wel hebben. Zo niet, kan je vast een reservering plaatsen zodat, als hij er eenmaal is, je gebeld wordt dat hij er is.
    Je iPhone is kapot gegaan bedoel je dan?

Bijdrager
    Goodmovie

Ja mijn iphone is kapot,

Zoek een liefst 2 ( voor een vriend van me ook ) iphone 4

Ik heb gewoon nog t-mobile dus t-mobile simlock is geen prob, maar die vriend zal een simlock vrije nodig hebben.

Verkopen alle Mobistars de iphone 4 want er zijn er in de buurt meerdere, alleen via apple.com blijkt niet dat zij ook de 4g verkopen?

Bijdrager
    Soulshaker

Formuleer je zinnen eens beter .
    Ik moet je zinnen echt 3 keer lezen om er iets van te begrijpen.

In Belgie heb je natuurlijk geen iPhone met t-mobile simlock
    Als je ze in Tongeren wil kopen , koop je ze simlockvrij

Bijdrager
    macpro

Ga naar de Mobistar in St. Truiden. Daar wordt je wel goed geholpen.

Bijdrager
    Goodmovie

Excuus:D

zal het wat duidelijk proberen te formuleren:

– Ik zou graag twee iphone 4 willen liefste simlock vrij
    – Ik kan vrijwel overal heen in Nederland, engeland en Frankrijk
    – Wil de normale prijzen betalen dus rond de 650 euro voor de 16 GB
    – Niet in de rondte rijden, dat wil zeggen liefste reserven/ zeker weten dat hij er is als ik er heen ga.

Hopelijk nu wat duidelijker.

Bijdrager
    Huibregt

Als je niet in de rondte wilt rijden zul je veel moeten bellen naar de verkopers (b.v. Mobistarwinkels). Ik geef je echter weinig kans want ze zijn vrijwel overal gewoon uitverkocht. Blijkbaar kan Apple op korte termijn niet voldoende leveren. Je zult dus geduld moeten hebben.
    Diegenen die nu al een iPhone 4 hebben, hadden of al (ver) van te voren gereserveerd of waren bijtijds in de winkel direct na de eerste leveringen.

Bijdrager
    Goodmovie

Ok dankjewel

Bijdrager
    Yost

Het probleem is dat je in Nederland nauwelijks een SIM-lock-vrije iPhone 4 zult tegenkomen. Want T-Mobile heeft hier het alleenrecht van verkopen, en nut dat natuurlijk graag uit.

In België kun je een iPhone 4 SIM-lock-vrij kopen, dat moet daar wettelijk kunnen. Net als in Frankrijk, Engeland en volgens mij ook Duitsland.

Probleem is alleen dat er te weinig iPhone 4’s zijn. Dus de meeste winkels hebben geen voorraad, of willen de beperkte voorraad liever aan “de locals” verkopen (omdat daar de kans op toekomstige omzet gewoon hoger is).

Je zult dus, of heel veel winkels in België (of Frankrijk, Engeland, Duitsland) moeten gaan afreizen om die winkel tegen te komen die nog niet door zijn voorraad is, of bij een Belgische/Duitse winkel in de buurt een bestelling moeten plaatsen en wachten op levering (net als bijna iedereen).

Succes.

Bijdrager
    Maverick9898

Je kan ‘m in Nederland bestellen met T-Mobile sim-lock.
    In België kan je ‘m sim-lock vrij krijgen bij Mobistar.
    Als je ‘m wilt reserveren moet je ‘m dus eerst bij een winkel reserveren en dan ophalen. Simpeler kan het niet volgens mij.

Bijdrager
    Soulshaker

volgens dit topic zijn er personen die in juni gereserveerd hebben nog steeds aan het wachten

http://www.9lives.be/forum/apple/726117-de-grote-iphone-4-wachthoek.html

zo een reactie viel me wel op

Heb vandaag gebeld naar mobistar winkel sint joris winge.
    Sta er al een week 1ste op de lijst voor de 32gb.
    Hij vertelde mij doodleuk dat ze een brief van mobistar gekregen hebben waar instaat dat ze geen levering meer krijgen tot 21 september!!!!
    Mobistar zegt dat ze nu enkel nog media markt, fnac enz gaan leveren.

Bijdrager
    Maverick9898

iPhone 4 is gewoon moeilijk verkrijgbaar idd;). De TS zal geduldig af moeten wachten totdat er een beschikbaar is. Maar hij kan gewoon reserveren. Als de iPhone beschikbaar is, kan ie ‘m op komen halen:).

Bijdrager
    I-GJ

Ik heb het al vaker gepost maar vergeet het voorlopig even in België. Bij mobistar is een wachttijd van 5 weken (16gb) tot 8 weken (32gb). In de winkels van mobistar weten ze niet wanneer ze een levering krijgen. Wel kan je (tegen aanbetaling) op een wachtlijst gezet worden. En ook ik wacht…. en wacht… de levering vanuit Apple is gewoon mondjesmaat. (of de vraag te groot);)

Bijdrager
    Maverick9898

De vraag te groot, aanbod te klein en het is in dit soort industrieën altijd beter om een tekort te hebben. Dat wekt de indruk dat de vraag te groot is en dus een populair product is. Nu is het natuurlijk een populair product, but it doesn’t hurt;). Die mensen die ‘m willen haken namelijk echt niet af, die willen ‘m alleen maar meer.

Bijdrager
    StudioSenay

ik heb hem al, met connecties kom je heel ver

Bijdrager
    Obi

Een alternatief;

Je kunt ook met Borderlinx een Iphone uit de online UK Apple store naar NL laten sturen.
    Bij Borderlinx kun je gratis een account aanmaken, waarbij je een persoonlijk UK en VS
    ‘shipping address’ krijgt. De Iphone bestel en betaal je in de UK store waarbij je
    het BL shipping address opgeeft.
    Er hoeven geen invoerrechten betaald te worden omdat het binnen de EU is.

Deze methode heb ik gebruikt, waarbij het totaal bedrag voor Iphone + verzendkosten 2 euro hoger
    uitkwam als de huidige prijs voor sim-lock vrij toestel bij een Mobi-star winkel. 2 jaar geleden heb ik zo de 3G gekocht, route uitgezet langs een aantal ‘dorpen’ in België met Mobi-star winkels,
    bij de 2e had ik geluk ze hadden nog 1 toestel.

Bijdrager
    bjorngra

Hoi,

Als je een iPhone simlockvrij wil kopen, moet je eens naar de Apple store in Luik bellen. Daar heb ik vorig jaar een 3GS besteld. In omgeving Hasselt, Tongeren enz. komen heel veel Nederlanders telefoons kopen. Luik is veel te ver voor de meeste. Er is een meisje dat Engels spreekt. De rest verstaat je niet of wil je niet verstaan. Frans spreken is natuurlijk het makkelijkste. Je bent er zo, en de auto kun je even naast de deur zetten als je iemand meeneemt (anders heb je een bon). Ik weet even niet de naam van de winkel.

Bijdrager
    xionix

eerlijk gezegd wordt deze vraag in wel 30 topics op dit forum beantwoord.
    Bel eens naar de MM in Antwerpen en de Apple store in Parijs. Heb mijne ook in Parijs gekocht even gebeld en kom hem de volgende dag ophalen, waren zeer goed qua services vond ik.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.