25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    Mich

iPhone 4 kopen in Parijs

Ik moet misschien volgende week even op en af naar Parijs en ik denk er aan om mijn iPhone 4 daar aan te kopen.
    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? zoals, mogen buitenlanders hem kopen, kan je betalen met belgische Visa kaar?

Maar de kans is natuurlijk groot dat hij er niet is…

Bijdrager
    maxyboy1001

Je kan met je VISA Credit Card overal ter wereld betalen….

Bijdrager
    Mich

Ja, i know. maar de vraag is of ze buitenlandse kaarten aanvaarden of dat ze franse kaarten eisen zoals in het begin het geval was. Met de 2G weigerden ze te verkopen als je geen franse kaart had!

Bijdrager
    Maverick9898

Misschien een beetje gevoelig voor Belgen, maar je kan ook de winkel bellen en vragen of ze buitenlandse credit-cards accepteren?

Bijdrager
    Mich

:) inderdaad kan ook.
    Waarom gevoelig voor Belgen?

Bijdrager
    Maverick9898

Nou ik bedoelde in het Frans. Gevoelig voor de Vlamingen dan:P.

Bijdrager
    Mich

hehe :), mijn frans is weliswaar niet opperbest!;)

Bijdrager
    Yggdrasil

Off-topic: @ Maverick

Waarop baseer jij je stelling? Ik ruik een vooroordeel. Het is algemeen bekend dat Vlamingen juist wél taalgevoelig zijn, in tegenstelling tot hun noorderburen. Ik lig altijd in een deuk als een Nederlander een glas fruitsap vraagt in ’t Frans… Ik wil de gemiddelde Vlaming gerust eens tegenover een Nederlander zetten en hen een gesprek laten voeren met een Fransman..

Dit geheel terzijde natuurlijk, moest gewoon even van mijn hart.

Bijdrager
    iberno

Als je naar Frankrijk op en neer gaat kun je t beste een adres zoeken (familie, vrienden???) en m daar heen laten sturen… dan zit je iig. gebakken!

Als je m online kunt bestellen en betalen (misschien door te reserveren?) met je CC dan kan t ook vast in de winkel…. Of proberen online te betalen en in de winkel op te halen als je wel weet in welke winkel je m op gaat halen, desnoods zoek je een adres op van een hotel als je een adres in moet vullen…

Bijdrager
    Maverick9898

@Niiiiiiick: Ik heb helemaal geen stelling. Ik constateer alleen dat de Franse taal gevoelig ligt en dat al jaren doet in Vlaanderen. Dat is een feit. Er zijn niet voor niets scholen en andere instellingen in Belgie waar heel groot een bord staat: “Wij spreken hier Nederlands”. Dat Vlamingen beter Frans kunnen dan Nederlands zal ongetwijfeld zo zijn. Dat is niet zo gek natuurlijk. Als je met Fransen in 1 land woont, heb je dat vrij snel. Ik hield slechts rekening met het feit dat het bij sommige Vlamingen gevoelig kan liggen.

Bijdrager
    MacMeijers

Heren, laat de belgen lekker zelf hun taalstrijd voeren, nergens voor nodig dat hier even dunnetjes over te doen!

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Maverick: Nu begrijp ik je standpunt en deel ik dat dan ook. Heel die heisa rond BHV mag nu wel eens opgelost geraken maar dat is alsof je een vuur wilt doven met olie… Ik had je opmerking gezien als een stelling tegenover het taalgevoel.. Ik sla een mea culpa!:wink:

-einde- (@ MacMeijers)

Bijdrager
    Maverick9898

@Niiiiick: hehe mooi dat je het begrijpt:).

@MacMeijers: idd einde.

OT: Heb je je iPhone al besteld:D?

Moderator
    Rivanov

Hij is daar uitverkocht dus verwacht maar dat het nog wel even duurt voordat de volgende lichting binnenkomt.

Bijdrager
    Doney

Hoi allemaal,

Ik ga binnenkort ook naar Parijs, ergens in juli, denken jullie dat ik dan de iPhone 4 in de Apple Store in het Louvre kan kopen? Deze is simlockvrij, right?

Bvd!

Bijdrager
    Juriaan
    Rivanov op 24 juni 2010

Hij is daar uitverkocht dus verwacht maar dat het nog wel even duurt voordat de volgende lichting binnenkomt.

Niet juist, ik ben er gister geweest. En heb er 8 meekunnen nemen.
    Er was ook nog een redelijke voorraad.

Bijdrager
    MacMeijers

@Juriaan: da’s gaaf. En zijn die idd simlock vrij?

Bijdrager
    dborneman

@Juriaan inderdaad erg gaaf had je van te voren gereserveerd of ben je gewoon langs gegaan?

Bijdrager
    MACniffecent

ja en ik heb er 20 meegenomen juriaan:nerd:

Bijdrager
    Yoeri

Je mag toch maar twee per persoon meenemen?

Bijdrager
    MACniffecent

het was ook een beetje cynisch bedoeld naar juriaan toe

Bijdrager
    Juriaan

Om het verhaal even duidelijk te maken:
    Ik ben donderdagnacht met 3 vrienden richting Parijs gegaan, hier om 6 uur aangekomen en toen tot 8 uur gewacht tot de Apple Store bij ’t Louvre openging. Er stond ongeveer een rij van 20-30 mensen, hier hebben we zo’n 40 tot 50 minuten ingestaan. Toen werden we opgehaald bij de deur door de onderstaande dame. Aangezien we met 4 mensen waren 8 iPhone’s geen probleem uiteindelijk heb ik en een vriend van me alles afgerekend (elke iPhone moest je verplicht apart afrekenen) Maar toen werd er al niet meer moeilijk gedaan dat we er allebei 4 hadden.
    Wat de dame ook nog vertelde dat op de 24e alles in ’t Louvre was uitverkocht, maar ze hebben voor de 25e nog een nieuwe voorraad gehad.
    1,5 uur later liepen we de winkel weer uit, toen was de rij nog langer maar er werd in de rij door Apple personeel aan de wachtenen verteld dat de kans op een iPhone steeds kleiner werd.
    Nu zondagochtend kan ik vertellen dat er van de 8 iPhone’s er inmiddels 4 verkocht zijn, 2 zijn over voor eigen gebruik en de laatste staat nog te koop.

Bijdrager
    MACniffecent

pure jaloezie:)
    cheers

Bijdrager
    iMat

Twee meiden uit Frankrijk komen in de zomer altijd werken bij hetzelfde bedrijf als mij. Zou ik hen een iPhone 4 kunnen laten bestellen? Zijn er dan nog zaken waar ik rekening mee moet houden, zoals levertijd? Thanks!

Bijdrager
    KarelWillem
    iMat op 27 juni 2010

…Zou ik hen een iPhone 4 kunnen laten bestellen?
    …Zijn er dan nog zaken waar ik rekening mee moet houden, zoals levertijd?

Ja
    Ja

Dat is wel weer een beetje een non-vraag natuurlijk.
    Ja, zij kunnen een iPhone bestellen en die voor je meenemen.
    En je hoort wat de levertijd is als je besteld.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.