10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iPhone 4 knipperend scherm

Het scherm van m’n iPhone 4 is plotseling gaan knipperen. Net nog een foto gemaakt, maar nu totaal onbruikbaar omdat ’t scherm onleesbaar is. Het doet me denken als vroeger de videokaart van een PC kaduuk was.

Schermafdrukken maken heeft geen zin, want die laten een gewoon beeld zijn. In principe werkt het ding dus gewoon. Ik werd bv. net gebeld op ’t ding. Mijn vermoeden is dat het scherm, videokaart, kabel of iets dergelijks stuk is.

Iemand enig idee waar ik dit kan laten repareren en wat de kosten zijn? Ik heb geen garantie.

O ja, het ding is nimmer in contact geweest met water en is nooit gevallen. Heb de iPhone ook al hersteld in iTunes maar dat mocht, zoals ik al vermoedde, niet baten.

Bijdrager
    Munchlax

Heb je de iPhone gejailbreaked? Bij mijn iPod touch kreeg ik een opstartscherm met rare strepen op het beeld, namelijk.

Inactief
    Anoniem

Nee, niet gejailbreakt. Gewoon een volledig up-to-date iPhone 4

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Hoezo geen garantie?

Inactief
    Anoniem

2e hands

Bijdrager
    Afroman

Nou en? Via het serienummer zien ze wel dat de garantie niet verlopen is.

Inactief
    Anoniem

Inderdaad, Afroman. Ik heb de telefoon net geregistreerd bij Apple en het blijkt dat ik nog garantie heb tot 15 oktober 2011. Bedankt voor de tip! :thumbsup:

Bijdrager
    Munchlax

Maar is het scherm nog veranderd na het synchroniseren?
    Kan je ‘m nog gewoon bedienen?

Inactief
    Anoniem

Nee, het scherm is niet veranderd na het synchroniseren. Het toestel is amper te bedienen, omdat het scherm erg onduidelijk is en bovendien ook nog is op en neer wil bewegen. Daarnaast is alleen de bovenste rij iconen zichtbaar, maar dan wel in hele psychedelische kleuren. De knoppen die ik niet zie, kan ik echter wel bedienen door hun corresponderende plek op het scherm aan te raken. De camera doet ’t ook gewoon.

Bijdrager
    Oldekamp

Vreemd. Maak nog wat extra foto’s voor bewijs, en dan maar eens de power-knop en de home-knop ingedrukt houden tot hij uit is. Even 10 seconden uit laten, en dan weer aanzetten.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.