-
Q:InactiefAnoniem6 augustus 2011 om 15:00
iPhone 4 knipperend scherm
Het scherm van m’n iPhone 4 is plotseling gaan knipperen. Net nog een foto gemaakt, maar nu totaal onbruikbaar omdat ’t scherm onleesbaar is. Het doet me denken als vroeger de videokaart van een PC kaduuk was.
Schermafdrukken maken heeft geen zin, want die laten een gewoon beeld zijn. In principe werkt het ding dus gewoon. Ik werd bv. net gebeld op ’t ding. Mijn vermoeden is dat het scherm, videokaart, kabel of iets dergelijks stuk is.
Iemand enig idee waar ik dit kan laten repareren en wat de kosten zijn? Ik heb geen garantie.
O ja, het ding is nimmer in contact geweest met water en is nooit gevallen. Heb de iPhone ook al hersteld in iTunes maar dat mocht, zoals ik al vermoedde, niet baten.
InactiefAnoniem6 augustus 2011 om 15:46Nee, niet gejailbreakt. Gewoon een volledig up-to-date iPhone 4
InactiefAnoniem6 augustus 2011 om 17:01Inderdaad, Afroman. Ik heb de telefoon net geregistreerd bij Apple en het blijkt dat ik nog garantie heb tot 15 oktober 2011. Bedankt voor de tip! :thumbsup:
InactiefAnoniem6 augustus 2011 om 20:11Nee, het scherm is niet veranderd na het synchroniseren. Het toestel is amper te bedienen, omdat het scherm erg onduidelijk is en bovendien ook nog is op en neer wil bewegen. Daarnaast is alleen de bovenste rij iconen zichtbaar, maar dan wel in hele psychedelische kleuren. De knoppen die ik niet zie, kan ik echter wel bedienen door hun corresponderende plek op het scherm aan te raken. De camera doet ’t ook gewoon.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.