13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    jansenfinn

iPhone 4 iOS 7.

Hallo allemaal.
    Ik heb eindelijk een account aangemaakt op One More Thing dus ik kan eindelijk mijn vraag stellen.
    Ik heb een iPhone 4 waar op het moment iOS 7.02 op draait.
    In principe draait het prima en is er niks aan de hand behalve op Youtube filmpjes heb ik vaak lagg.
    Ik ben er inmiddels achtergekomen dat downgraden niet mogelijk is. ( De rede waarom is omdat ik de icoontjes er oerlelijk uit vind zien)
    Wat ik wil doen is een iPhone 4/4S kopen met iOS 6 erop en dan met mijn account inloggen maar blijft het dan ook iOS 6?
    Alvast bedankt;)
    Finn

Bijdrager
    KarelWillem

Ja hoor. Als je niet upgrade, dan blijft iOS 6 er gewoon op.

Overigens heb ik echt compleet géén lagg bij Youtube-films op mijn iPhone 4 met 7.0.2.

Bijdrager
    jansenfinn

Danku voor de reactie.
    Toen ik het event van 22 September keek (keek ik toen ik iOS 7 had) toen merkte ik de lagg ook al op.
    Alsnog ben ik blij want ik heb ergere verhalen gehoord;)

Bijdrager
    mtooster

Je kan echter een backup van iOS 7 niet terug zetten op iOS 6.

Bijdrager
    jansenfinn

Nee daar was ik dus ook al bang voor maar ik log dan in met mijn account en stel hem gwn in (als dat kan).
    Anders moet ik een nieuw account aanmaken en dat zal ook weer een heleboel gedoe krijgen betaalde apps muziek en gewone apps en whatsapp.

Bijdrager
    SunKeeper

Nee, nieuw account is niet nodig, je mag zelf bepalen op welke apparaten je verschillende versies gebruikt onder dezelfde account.

Alleen inderdaad geen backup terugzetten. Verder kun je wel inloggen op iCloud en je emailaccounts instellen, dan heb je al meteen een hoop gegevens terug. Apps je in bezit hebt pluk je uit de App Store bij Aankopen.

Tip: Ruimt meteen je homescreens lekker op als je alleen de apps download waarvan je niet zonder kan.
    Tip 2: Laat Whats’app op iOS 7 een iCloud-backup maken.
    Die kun je dan weer terugzetten op iOS 6. Whats’app>Instellingen>Chatinstellingen>Reservekopie

Bijdrager
    IPhonePeter

Als je met je account inlogt blijft het gewoon op ios 6.
    Maar downgraden is wel mogelijk op jouw iPhone aangezien je nog de iPhone 4 hebt.
    Hier zie je een filmpje hoe je het kan doen dat bespaart je ook weer een nieuwe iPhone;)
    P.S. het is wel op eigen risico

Er zijn nog veel meer video’s met dezelfde uitleg.:D

Bijdrager
    jansenfinn

Dankje want ik ben erg gehecht aan mijn iPhone 4 dus dat zou fijn zijn;)
    Ik heb de eerste al eens geprobeerd nog maar een keer proberen dus;)
    en de laaste is in het Frans en die taal kan ik helemaal niet;)

Bijdrager
    hokkie

Wat bij mij erg goed helpt en dus geen lag meer ondervind bij het afspelen van filmpjes, is de automatisch verversing van apps op de achtergrond uitschakelen en het automatisch downloaden van updates uit de AppStore!

Desondanks merk ik op dat de iPhone nu zijn beste tijd heeft gehad (qua snelheid). Ik heb een beetje het 3GS gevoel die opeens naar iOS 6 ging.

Gelukkig kunnen we vanaf vandaag de 5s bestellen, eerst nog ff wat sparen!

Bijdrager
    jansenfinn

Bij mij werkt het weer niet:oops:
    Ik heb nog steeds Windows XP (stap binnenkort over naar een Mac) en dan zegt ie geen geldige win32 toepassing.

Bijdrager
    hokkie

Scheelt dat je voor een iPhone tegenwoordig geen pc meer nodig bent;)

Bijdrager
    jansenfinn

Ik probeer het wel met een andere laptop binnenkort waar Windows Vista op staat.

Bijdrager
    jansenfinn

Oke ik snap de foutmelding nu.
    Hij bedoelt dat dat een download is voor een 64 bit computer en niet voor een 32 bit computer en die heb ik.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.