8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iDude

iphone 4 in spanje (valencia)

hoi

Ik ga binnenkort naar valencia (spanje)
    Weet iemand of je daar (legaal) een losse iphone4 kunt kopen? (dus zonder contract, gewoon in de winkel)

Bijdrager
    Devastation

http://www.movil.movistar.es/iphone/

Toen ik er in de zomer was heb ik ze niet gezien in de movistar winkel, maar je kan de gok proberen?

Bijdrager
    I-GJ

nee.. orange biedt de iphone alleen met abonnement aan.

Bijdrager
    iDude

ik zie wel een bedrag staan op de http://www.apple.es , maar kan er geen wijs uit of dat nu simlock-vrij is, en waar je hem vervolgens kan kopen.

Bijdrager
    elidepeli13

Dat is de simlockvrije prijs.

In Barcelona is volgens mij het dichtsbijzijnde verkooppunt voor simlock vrij

Bijdrager
    elidepeli13

Daar is namelijk een Apple Store, geen APR, maar een echte Apple store

Bijdrager
    iDude

okee

dus je kunt hem via internet wel simlock-vrij bestellen in spanje denk jij?

Bijdrager
    elidepeli13

Vertaling van Apple site in Spanje:

Koop uw iPhone
    Zonder Apple SIM.

Het werkt met de operator die u kiest.
    Koop uw iPhone bij Apple Online Store en kies je eigen GSM-operator. Operator kan op elk moment wijzigen.

Het is eenvoudig te configureren.
    Hier krijg je een SIM-kaart (iPhone 3G) SIM-kaart of micro (iPhone 4) compatibel, en selecteer een exploitant formule u ook kiest. Dan plaatst u de kaart en het opzetten van je iPhone via iTunes op je Mac of pc. Met een paar klikken, kunt u beginnen met bellen.

Werkt wereldwijd.
    Omdat de iPhone is geen noodzaak voor SIM, kan je een SIM-kaart of SIM-micro-en het verkrijgen van service van een lokale operator in uw bestemming. U kunt uw normale operator ook overleg over internationale roaming kosten

Je hebt natuurlijk wel een postadres nodig en de witte iPhone 4 is niet op voorraad

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.