6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Yeti

iPhone 4 in Hong Kong of Singapore kopen?

Op iPhoneclub stond een tijd geleden een lijst van waar je je iPhone 4 het goedkoopst simlockvrij kon halen. Singapore en Hong Kong kwamen daar als de goedkoopste uit, nu ken ik toevallig mensen die veel vliegen naar onder andere die landen. Ik vroeg me alleen af of het verstandig is daar een iPhone te kopen omdat ik op internet veel mensen tegenkom die zeggen dat je erg voorzichtig moet zijn dat je niet opgelicht word. Heeft iemand ervaring met iPhones kopen in deze landen?

Bijdrager
    Speedooo

Mijn ouders hebben beide een iPhone 3GS gekocht in Hong Kong en hebben er geen problemen mee. Ze hebben dit bij de officiële Apple Store gedaan, dus als je daar heen gaat zal je niet worden opgelicht. Lijkt mij:P

Bijdrager
    Yeti

Ok chill, dan is dat geen probleem. Dankje! (Slotje)

Bijdrager
    Napsju

In Singapore worden ze alleen met contract verkocht, of los in de online apple store. Je zult dus een adres in SG moeten hebben om hem naar toe te sturen vanuit de online Apple Store. Voor een kleine vergoeding kan ik wel een adres regelen vlakbij Orchard.

Bijdrager
    Lauwrence

Sim Lim Square kun je prima terecht, VEEL electronica te koop en ik heb er zonder problemen een toestel gekocht.

Bijdrager
    Napsju

Als je naar Sim Lim gaat ben je duurder uit, maar vergeet je GST refund bonnetje niet. Je krijgt dan ongeveer 5% terug op Changi Airport.

Ja, ik reis zelf ook nogal veel. Groeten vanuit Roemenië..;-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.