6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    JohnHenry

Iphone 4 icm Phoneshop zonder datalimiet ?

Hey, ik zit te kijken hoe ik het goedkoopst een Iphone 4 kan bestellen zonder datalimiet.
    Bij phoneshop kun je een iphone 4 bestellen met KPN abbo en dan kun je kiezen voor de optie “surf & mail” extra snel….. Dan kom je totaal over 2 jaar op 1200 voor een iphone 32 gb met 2 jaar abbo met 210/min/sms.

http://www.phoneshop.nl/A68T10930E0D24V0N1O505O422/

Voor de data heb je dan dus het extra snel abonnement en dit heeft een fair use policy, maar ik lees dat de snelheid maar 1mbps is, dit is niet zo snel meer toch ?

Goede optie of niet ?

Bijdrager
    fatboysmart

Correct me if i’m wrong, maar ik geloof dat T-Mobile 3,6 mbps bied, en sommige Vodafone abbo’s zelfs 7,2 mbps. Sommige erg goedkope zijn maar 384 kbps. Dus supersnel is het door jou genoemde abbo niet, maar het kan nog erger.

Inactief
    Anoniem
    JohnHenry op 03 november 2010

Voor de data heb je dan dus het extra snel abonnement en dit heeft een fair use policy

Ik zou eerst de voorwaarden even goed doorlezen, want de FUP bij KPN is vaak 500 MB of 1 GB.

Geblokkeerd
    Anoniem
    fatboysmart op 03 november 2010

Correct me if i\’m wrong, maar ik geloof dat T-Mobile 3,6 mbps bied, en sommige Vodafone abbo\’s zelfs 7,2 mbps. Sommige erg goedkope zijn maar 384 kbps. Dus supersnel is het door jou genoemde abbo niet, maar het kan nog erger.

T-Mobile is 2mbps, geen 3,6.

Bijdrager
    Afroman

Een telefoon speelt ook een belangrijke rol in de snelheid van het internet. Een HTC Desire is langzamer met internet van Vodafone dan een iPhone 4 bij T-Mobile(iPhone 4 is ook 3.75G en rendert de websites misschien anders)
    Ik ben in ieder geval al 2 jaar een tevreden klant bij T-Mobile.

Bijdrager
    fatboysmart
    sonic1984 op 04 november 2010

T-Mobile is 2mbps, geen 3,6.

Je hebt gelijk. Stond mij bij dat dit altijd 3,6 was. Is dat verlaagd of heb ik het gewoon mis?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.