12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

iPhone 4, home button, garantie?

Hallo,

Ik heb mijn iPhone 4 nu ongeveer 4 maanden en mijn home button begint af en toe te weigeren. Dit is erg irritant en heb al verschillende manieren geprobeerd om dit op te lossen. Helaas geen resultaat en wil dus mijn toestel op laten sturen in de winkel. Wat is jullie ervaring hiermee? Krijg ik dan een refurbished toestel terug of een nieuwe iPhone? Ik heb ook een KPN Smartphone Zeker service pakket dus mag ook hopen op een leentoestel. Enig idee wat voor telefoon dit kan zijn? Graag ervaringen. Bedankt.

Bijdrager
    Koetjesreep

Dit is een software matig probleem waar ik zelf ook last van heb. (ik weet het, het klinkt echt raar).
    Als je even zoekt op google zie je een oplossing voor het probleem. Ik hoop dat Apple snel met een update komt.

Bijdrager
    ChrisMax

Software? En als we het over dezelfde oplossing hebben dan klopt er toch echt iets niet met mijn home button. Hij is gewoon half lam en daarom laat ik hem graag nu nog opsturen:)

Bijdrager
    Koetjesreep

Dan is het gewoon garantie! Binnen 4 maanden moet dit eronder vallen. Hopelijk nooit in de regen gezeten, want anders kunnen ze het nog wel eens op waterschade steken.

Bijdrager
    ChrisMax

Binnen 4 maanden? Waar haal je dit termijn vandaan? Ik heb gewoon een jaar garantie, en daar valt ook de home button onder! En als ze moeilijk gaan doen of waterschade (dat gaat niet gebeuren, maar stel) dan heb ik altijd mijn verzekering nog en krijg ik sowieso nieuw toestel;) In dit soort situaties zit je altijd goed met een verzekering!

Bijdrager
    cardwizard

als je de mogelijkheid hebt om naar de Apple store in Oberhausen te gaan , dan ruilen ze hem om voor een nieuwe

wel een afspraak maken voor je gaat !

Bijdrager
    Koetjesreep

Je zegt zelf dat hij 4 maanden oud is. Ik heb het toch met een gezond persoon te doen, of heeft je vrouw het eerste bericht gepost? En inderdaad, je verzekering vergoed dat ook gewoon.

Bijdrager
    jobz

Eerste vraag bij garantie: waar heb je het product gekocht?
    Daar naartoe teruggaan met je probleem. 4 maanden valt altijd binnen de termijn, maar T-Mobile heeft bijvoorbeeld twee jaar garantie (zoals het hoort:sarcastic:)

Overigens kan het zowel hardware als software probleem zijn. Dus opmerking van KR is wat voorbarig.

Bijdrager
    Koetjesreep

Klopt, ik had mijn conclusie inderdaad wat snel getrokken. Kwam omdat dit probleem in iOS5 nogal vaak voorbij kwam. Dus ik hoopte voor je dat het zo was, want dan was het tenminste softwarematig op te lossen

Bijdrager
    Welloe

Zoals hierboven al genoemd, probeer dit eens!

Bijdrager
    philipvg

Dit artikel van appletips geeft een oplossing voor het probleem.

Bijdrager
    iep

Dat artikel is een complete misvatting van de force quit feature. Wat je daar doet is de applicatie force quitten, meer niet. Het probleem met de homebutton is hardwarematig van aard, die moet gewoon vervangen worden. Helaas vindt je op appletips steeds vaker van dit soort halve waarheden waardoor de site eigenlijk steeds meer een afrader wordt. Jammer. Helaas is het ook door andere sites (zoals iphoneclub) overgenomen zonder ook daar na te denken over wat het nou eigenlijk doet.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.