7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Harvey Specter

Iphone 4 herstelmodus

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, volg OMT al een tijdje via de app.
    Mijn nieuwe iPhone (1,5 maand oud) gaat sinds gister automatisch in de herstelmodus.
    Ik leg in het kort uit hoe het precies gebeurde

– Ineens is de iPhone uit en krijg ik deze niet meer aan zonder voeding.
    – Ik houd de homeknop ingedrukt en sluit dan de usb kabel aan. Eerst komt er alleen het Apple logo in beeld, daarna komt het iTunes logo in beeld met een usb kabel.
    – Op mijn MacBook opent iTunes automatisch en geeft aan dat de iPhone in de herstelmodus zit en ik kan de telefoon alleen nog maar herstellen.
    – Ik klik op herstellen en na de hele dag geprobeerd te hebben werkt het (ik deed het eerst namelijk verkeerd ik hield de homeknop niet 30 seconden in) Ik deed het nu op de goede manier en het werkte! Mijn iPhone deed het weer.

Helaas, ongeveer zo’n 2 uur later gebeurde het weer, uit het niets valt de iPhone uit en heb ik precies hetzelfde probleem.(toevallig rond hetzelfde tijdstip als de eerste keer dat het gebeurde) Ik doe hetzelfde trucje maar deze keer geeft iTunes een foutmelding. “er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (2001)” Ik heb het nu zo’n 10x achter elkaar geprobeerd maar helaas.. Ik weet het niet.

Ik ben niet super technisch ik las op andere forums al wel dat ik bepaalde dingen kan downloaden e.d. maar ik hoop dat iemand mij kan uitleggen waarom hij nu niet meer op deze manier werkt. Ik doe het nu precies zoals het staat op de support site van Apple.

Pff.. Ik baal hier ontzettend van, geen waterschade en niet gevallen. Toch lijkt het alsof de iPhone zichzelf in de herstelmodus zet. Moet ik hem laten opsturen of kan ik dit zelf nog oplossen?

Kan iemand mij aub helpen?

Bijdrager
    Harvey Specter

* Verschil met vorige keer is dat terwijl iTunes de iPhone probeert te herstellen de iPhone weer uitgaat.. Daardoor komt volgens mij de foutmelding.

Bijdrager
    moller

Hoe heb je je iPhone gekocht of gekregen?

Via een aanbieder? Via Marktplaats?

Kun je eens aangeven op welke software en modemfirmware je zit?

Dit kun je vinden bij instellingen – algemeen – info

Bijdrager
    Harvey Specter

Hoi Moller,

Ik heb mijn iPhone gewoon bij een Hi Abbo gekregen. Dus in de winkel.
    Ik ga straks ook weer naar de Phone House want er zou een Apple expert zitten die mij misschien kon helpen, helaas hebben gister in de iCentre ook twee jongens mij geprobeerd te helpen wat niet gelukt is. (thuis lukte het mij toen wel) goed.

Moet ik in de iPhone kijken om welke software en modemfirmware het gaat? Dit is helaas onmogelijk omdat zonder stroom de iPhone niet eens aan gaat en met stroom ik enkel het beeld met het iTunes logo te zien krijg.

Bijzonder gevalletje hoorde ik al van The Phone House.

Bijdrager
    moller

gewoon terug gaan idd!

Bijdrager
    Harvey Specter

Nou…. uitkomst: de accu is kapot. Toestel is opgestuurd naar Apple en krijg waarschijnlijk een nieuwe. Goed balen.

Bijdrager
    moller

Balen? Je krijgt een nieuwe!

Ik kreeg er laatst twee!:p

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.