23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    jansenfinn

iPhone 4 headset kabeltje in gedrukt

Hallo,
    Inmiddels gisteren liet ik mijn iPhone 4 vallen met het oortjes kabeltje er nog in en ik pak hem op en het kabeltje is er helemaal in gedrukt heb hem er wel uitgekregen maar ik kan nu via dat openingetje waar het snoertje waar de oortjes in moeten in mijn iPhone kijken dus ik ben benieuwd is er misschien wat hardware beschadigt want het is er helemaal in gedrukt oortjes enzo doen het nog wel maar ik ben bang dat er iets beschadigt is.

Bijdrager
    MacKevin11

Hoe kunnen wij dat nou weten? (Probeer uit of de knoppen werken, bel, speel muziek af, maak filmpjes met flitser aan, laad m op..?)
    Btw, heb je m van een flat laten vallen ofzo?
    Misschien is een foto wel handig overigens, komt niet zo vaak voor dit probleem op dit forum

Bijdrager
    AppleTim
    jansenfinn op 31 oktober 2013

Hallo,
    Inmiddels gisteren liet ik mijn iPhone 4 vallen met het oortjes kabeltje er nog in en ik pak hem op en het kabeltje is er helemaal in gedrukt heb hem er wel uitgekregen maar ik kan nu via dat openingetje waar het snoertje waar de oortjes in moeten in mijn iPhone kijken dus ik ben benieuwd is er misschien wat hardware beschadigt want het is er helemaal in gedrukt oortjes enzo doen het nog wel maar ik ben bang dat er iets beschadigt is.

Zoooo… dat is een lange zin! Heb het al een paar keer gelezen maar nóg is het moeilijk!

Bijdrager
    jansenfinn

Waar die op landde weet ik niet meer maar ik zie dat alles nog prima werkt alleen is iets helemaal eringedrukt.
    topic kan gesloten worden.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Hallo,
    Inmiddels gisteren liet ik mijn iPhone 4 vallen met het oortjes kabeltje er nog in. Ik pak hem op en het kabeltje is er helemaal in gedrukt. Heb hem er wel uitgekregen, maar ik kan nu via dat openingetje (waar het snoertje waar de oortjes in moeten) in mijn iPhone kijken. Dus ik ben benieuwd, is er misschien wat hardware beschadigt? Want het is er helemaal in gedrukt, oortjes en dergelijke doen het nog wel, maar ik ben bang dat er iets beschadigt is.

Zo is het een stuk beter te lezen!!

Bijdrager
    jansenfinn

Dankje.
    Lijk nu wel iemand die totaal geen Nederlands kan.

Bijdrager
    tarun

On topic (jullie ook graag!): als je in je iPhone kan kijken kan je in ieder geval verwachten dat hij zeer slecht tegen vocht kan en je dus moet uitkijken. Verder zal hij schade hebben opgelopen die nu geen probleem is, maar dat op termijn wel kan worden. Denk aan kleine scheurtjes die langzaam groter worden. Mijn advies is om hem te laten nakijken.

Bijdrager
    jansenfinn

Zal er nu even iets overheen plakken en zal zaterdag dan even naar de apple reseller gaan.

Bijdrager
    MacKevin11

Heb je misschien een foto?

Bijdrager
    sedikit

(Ik weet het: off-topic. Maar ik krijg als lezer pijn aan de ogen!)

@fruitdruif
    ,
    Als we dan toch bezig zijn.:smile: “Zo is het een stuk beter te lezen!!”?
    -“Inmiddels“?
    -“het oortjes kabeltje“?
    -“waar het snoertje waar de oortjes in moeten
    -“beschadigt“?
    -“helemaal in gedrukt

Bijdrager
    jansenfinn

In plaats van te zeuren over mijn spellingsfouten kunt u ook gewoon helpen.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@jansenfinn

“Zeuren”????? en geen excuses????

Bijdrager
    jansenfinn

Ik wist niet hoe ik het op moest schrijven mijn excuses dan daarvoor.
    Maar u hoeft niet te overdrijven want fruitdruif heeft precies beschreven wat ik bedoelde.

Bijdrager
    mtooster

Na een opmerking over het taalgebruik lijkt me het wel duidelijk voor de TS (Topic Starter)

Kun je inderdaad niet even een fotootje plaatsen? Ben Wel benieuwd hoe dat er nu uitziet namelijk!

Bijdrager
    jansenfinn

Inderdaad ik heb een foto’tje gemaakt maar hoe zet ik die hier neer?

Bijdrager
    jansenfinn

Bijdrager
    jansenfinn

Bijdrager
    jansenfinn

Kan je niet zien maar heb er een plakbandje overheen gedaan zodat er niet zo veel vuil in komt.

Bijdrager
    sedikit
    jansenfinn op 31 oktober 2013

Inderdaad ik heb een foto’tje gemaakt maar hoe zet ik die hier neer?

1 -Zet de foto op je bureaublad.
    2 -ga in je reactievenster in de menubalk naar “Img”
    3 -je krijgt dan dit venstertje:

4 -browse naar de foto op je bureaublad
    5 -wacht tot in dat venster de http:// zich “gevuld” heeft
    6 -Click op “Voeg toe”
    7-Je krijgt dan een url beginnend en eindigend met img tussen deze haakjes [ ]
    8 -Verzend

Bijdrager
    jansenfinn

Het is me gelukt hoor;)

Bijdrager
    jansenfinn

Dit is hem als jullie hem nog niet hebben gezien.

Bijdrager
    sedikit

@jansenfinn,
    Ik had hem al gezien hoor! En anderen natuurlijk ook :D! Maar misschien weet niemand de oplossing, of je moet het doen met die van tarun.

Bijdrager
    jansenfinn

Ik ga naar Vodafone want daar komt ie vandaan.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.