7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Lennertpichel

Iphone 4 gele tint beeldscherm

Beste leden,
    Ik hield gister mijn net nieuwe iphone 4 naast een vriend met ook een iphone 4, en wat me opviel is dat mijn beeldscherm/kleuren een soort van gele tint over zich had. Terwijl de iphone van die vriend van mij veel helderder overkwam, ik kon echt een zeer duidelijk verschil zien.
    Ik vraag me af of meerdere mensen dit hebben, en moet ik terug gaan naar t-mobile?

Bijdrager
    Maverick9898

Volgens mij is het zo dat als je iPhone 4 vrij nieuw is, dit op een gegeven moment weg hoort te gaan. Schijnt iets van verse lijm te zijn. Hoe oud is je iPhone?

Bijdrager
    Lennertpichel

ok ok… hij is nu 3 dagen oud

Moderator
    Poezenbeest

Is een bekend probleem, waar in de zomer van dit jaar nog veel over te doen is geweest toen de iPhone 4 uitkwam. Het is inderdaad de bijwerking van nieuwe telefoons en heeft iets met de gebruikte lijm te maken. Ik hoor er niemand meer over, en toen is ook al gezegd dat het vanzelf verdwijnt.

Voordeel is wel dat het een indicator is van een versgebakken iPhone!

Bijdrager
    Maverick9898

Dan zou ik inderdaad even wachten. Hoort vanzelf weg te gaan inderdaad. Zoals Zerk zegt: die is nog niet zo oud! Gewoon over een tijdje weer controleren. Dan hoort hetzelfde te zijn als bij je vriend.

Bijdrager
    Lennertpichel

ok prima… ik wacht het wel af.. het was wel erg maf om te zien… tnx voor jullie snelle reacties!

Bijdrager
    iep

Daarnaast is het ook zo dat het ene scherm wat koeler is afgesteld dan het andere. Daardoor lijkt het ene scherm blauwer/witter of juist weer geler dan het andere. Bij gewone beeldschermen heb je dat probleem ook, vandaar dat mensen die met kleurechtheid moeten werken dat soort schermen ook nauwgezet uitkiezen en kalibreren. Als je echt gele plekjes hebt dan komt het eerder van de lijm e.d. wat dan weer vanzelf weg moet gaan. In ieder geval hoef je je er in geen enkel geval zorgen om te maken.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.