6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    thomth

iPhone 4 gebruikt

ik wil een iPhone 4 gaan kopen. Ik zie net op marktplaats een iphone met de melding this device isn’t eligible for the requested build. een bekende melding dus. Dit is toch vrij makkelijk op te lossen? Op dit moment is de iPhone niet meer te gebruiken, hij blijft hangen op het apple logo en doet het alleen nog maar op de netstroom.

De iPhone is 8 Maanden oud, binnen de garantie dus. Alleen de bon is er niet meer. Kan ik er toch mee teruggaan naar een APR en reparatie/vervanging krijgen, ook al heb ik de iPhone niet nieuw gekocht?

de vraagprijs is 175 euro

Bijdrager
    KarelWillem

Er is een goede kans dat deze iPhone 4 een jailbreak heeft gehad.

En dat er met het Mac-programma Tiny Umbrella wat dingen zijn ingesteld, die je moet unchecken.

Let dus goed op; want als je met een gejailbreakte iPhone naar een APR stapt, heb je niet zo veel kans.

Opvallend trouwens dat iedereen altijd toevallig de bon ‘kwijt’ is.:lol:

Bijdrager
    thomth

maar de bon is niet nodig toch?

Bijdrager
    stavos

200 euro bieden op voorwaarde dat je de iPhone eerst mag testen met je eigen MacBook (Pro). Lukt het herstellen, dan heb je een goedkope deal.:wink::lol:

Bijdrager
    jimeh

waarom 200 bieden als 175 de vraagprijs is?

Bijdrager
    appievanr

Ja, of het is weer zo’n klote ding uit Amerika met een AT&T lock erop. Heb je in ieder geval een luxe iPod als je het voor elkaar krijgt om hem te jailbreaken zonder tussenkomst van iTunes. Want zonder AT&T simkaart kun je hem aan iTunes hangen totdat je een ons weegt.

Laat hem er blij mee wezen.:smile:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.