9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    FloorvN

iPhone 4 firmware vraagje.

Hoi Allen,

Ik krijg maandag mijn iPhone 4 binnen via belnu.nl.
    echter wil ik hem graag gaan jailbreaken maar ben ik bang dat hij al met firmware 4.0.2 komt :S
    belnu.nl krijgt wekelijks nieuwe iphone levering binnen dus de kans is erg groot lijkt me, of niet ??
    iemand een idee of ervaring ??

Gr. Floris.

Bijdrager
    Koetjesreep

Nog een dagje wachten en je weet het!

Bijdrager
    FloorvN

het is neem ik aan echt niet mogelijk te downgraden zonder SHSH via de cydia server right ??
    dit was een tijdje hot op het net nam.:P !

Bijdrager
    Dems

Ik heb 4 dagen geleden m’n iPhone 4 gekregen, hier zat 4.0.2 op. Zelf gebruik ik ook een jailbreak en heb even uitgezocht of het nou mogelijk was om te downgraden en mijn conclusie is: Het was tot ong 31/8,1/9 mogelijk. Nu niet meer, je leest overal de reacties van na die datum dat het niet (meer) werkt.
    http://www.iphoneclub.nl/86829/downgraden-zonder-shsh-gegevens-blijkt-nog-steeds-niet-mogelijk-jailbreak/

Het is denk ik nog 2/3 weken wachten voor dat de jailbreaken van 4.1 er is.

Bijdrager
    Patrick101

Toch even wachten ja. De hackers maken pas bij 4.1 weer een nieuwe jailbreak. 4.1 komt 8 september uit. Dus ik denk dat de jailbreak eind september uit komt begin oktober.

Bijdrager
    Dems
    Patrick101 op 05 september 2010

Toch even wachten ja. De hackers maken pas bij 4.1 weer een nieuwe jailbreak. 4.1 komt 8 september uit. Dus ik denk dat de jailbreak eind september uit komt begin oktober.

Dat is weer gewijzigd naar coming soon, dus precies weten we het nog niet. Steve Jobs zei bij de presentatie next week dus is alsnog snel.

Bijdrager
    Patrick101

Die hackers zijn toch ook gewoon apple developer. Dus hun krijgen als het goed is ook z’n beta. Daar kunnen alvast een beetje rondneuzen. De beta’s die nu uit gaan komen zullen niet zo veel verschillen van de officiale versie.

Bijdrager
    FloorvN

ok thx voor jullie reacties !!:D
    als mijn iPhone 4 met 4.0.2 komt dan zet ik er alvast de 4.1 Gold-Master op !:P
    hopelijk vinden ze snel een exploit en zullen ze snel een JB voor 4.1 dan uitgaan brengen:P

Bijdrager
    FloorvN

hier een linkje voor jullie van de GM 4.1 firmware voor alle iDevices : http://gumballtech.com/2010/09/01/ios-4-1-gm-for-all-device-here/?utm_source=wordtwit&utm_medium=social&utm_campaign=wordtwit

mischien hebben jullie hier wat aan:P

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.