3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    xionix

iphone 4 films

hej mensen,

ik wou net even wat filmpjes importeren op me mac die ik gisteren gemaakt had.
    Nou weet ik dat het via fotolader en iphoto kan, echter toen ik met fotolader alles liet importeren deed hij de eerste paar films en foto’s en toen kreeg ik de melding er is een fout opgetreden en de laatste 22 stuks kon hij niet importeren.
    Iphoto kan echter niks importeren die geeft meteen de melding dat hij niet kan importeren.

Iemand mayb die hier een oplossing voor heeft? Of eventueel een ander programma wat beter werkt of iets dergelijks?

Bijdrager
    mennolive

heb hetzelfde probleem gehad. Iphone even resetten (twee knoppen tegelijk indrukken tot het appeltje verschijnt). Iphone opnieuw aan je mac hangen en als het goed is doet ie het dan wel

Bijdrager
    xionix
    mennolive op 01 september 2010

heb hetzelfde probleem gehad. Iphone even resetten (twee knoppen tegelijk indrukken tot het appeltje verschijnt). Iphone opnieuw aan je mac hangen en als het goed is doet ie het dan wel

klopt werkte prima erna thnx voor de tip, voor de mensen die het mayb zelf tegenkomen hem gewoon aan en uit zetten hielp bij mij niet pas toen ik hem via home+power knop uitzetten werkte het weer.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.