9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    rhvandenheuvel

Iphone 4 digitiser+lcd scherm white prijzen + reparatie?

hoi,

ik heb een iphone 4 zwart.
    nou is mijn beeldscherm kapot, er zitten barsten in en mijn home button heeft
    het nu ook helaas opgegeven.
    dus ben ik opzoek naar een nieuwe digitiser met lcd scherm(als dat zo heet)
    en ben ik wel benieuwd welke het goedkoopst is.
    ik had al wat gevonden maar ik weet niet welke nou het betrouwbaarste is
    en het goedkoopst want ik weet dat het niet niks is om een iphone uit elkaar
    te halen en in elkaar te zetten.

graag snel een reactie

Bijdrager
    TheBigZ

Geen idee of deze de goedkoopste zijn:
    http://www.iphone-eindhoven.nl/iphone-4-reparatie

Bijdrager
    rhvandenheuvel

dat is idd wel een interessant adress je.
    zelf had ik al prijzen gezien van 180 voor het vangen van een zwarte
    en het plaatsen van een nieuwe witte.
    vond ik toch wel een beetje te veel om dat uit te geven.

Bijdrager
    jesper211232

of als je zelf een beetje handig bent, kan je het zelf ook proberen

Bijdrager
    Koos128

ik heb goede ervaringen met FooNZ

Bijdrager
    iDavid

Het glas van mijn iPhone 4 was ruim een maand geleden ook gebarsten. Ik heb het bij smartphone repair laten vervangen voor 130 euro.

Ik wil je er op attent maken dat de onderdelen van Dealextreme niet origineel zijn en vaak ook minder van kwaliteit.. het glas is bijv 1-2mm dikker waardoor de homebutten vrij diep ligt en dat niet prettig aanvoelt.

Daar werken ze alleen met originele onderdelen en ik ben erg tevreden. Zelf doen raad ik je niet aan.. de kans dat bepaalde onderdelen niet meer werken is groot!

Bijdrager
    MBPuser

Let ook ff op dat je proximitysensor het nog doet als hij gerepareerd is. Vaak gebruiken ze schermen waardoor die het niet meer doet en dat is zwaar irritant met je oren.

Bijdrager
    iDavid

Goed nieuws:

Donderdag was ik in de Apple store a’dam en daar vroeg ik hoeveel het zou kosten om een gebroken scherm van een iPhone 4 te maken.

De verkoper vertelde mij dat de telefoon dan voor 149,- zal worden omgewisseld voor een gloednieuwe.

Als je er vanuit gaat dat je minimaal 130 euro kwijt bent voor reparatie met originele onderdelen zou ik zo snel mogelijk naar de Apple Store scheuren! (Er zijn zelfs mensen die een 4S kregen omdat de 4 niet geleverd kon worden maar dat scheen tijdelijk te zijn).

De enige manier dat je goedkoper uit bent is een goedkoop schermpje op DX kopen (kwaliteit is stukken minder kan ik je uit eigen ervaring melden) en het zelf inbouwen met de nodige risico’s.

Bijdrager
    xamxam160

hier kan je goedkoop onderdelen krijgen en deze kan hem ook voor je repareren

http://open.ip-onderdelen.nl/index.php?route=product/product&product_id=117&tracking=50a559b3a784f

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.