6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Bruino

Incipio NGP case voor iPhone 4

Ik ben op zoek achter een een case voor mijn iPhone. ik heb het niet zo voor al die drukke kleuren enontwerpen.
    Ik heb 1 case gevonden dat mij echt aanstaan maar ik vind het blijkbaar nergens in Belgiƫ
    het gaat over het Incipio NGP case

Weet iemand van jullie waar ik deze kan bestellen?

Bijdrager
    Yaris

Bij Incipio zelf natuurlijk.

Bijdrager
    Bruino

heb ik al geprobeerd, mijn bestelling wordt steeds geweigerd. Ik wacht nu al bijna 2 weken op een antwoord op de vraag waarom.

Ik heb al verschillende online winkels gecontacteerd maar die NGP case zit niet in hun gamma.

Dus als iemand een winkel kent, online of offline, graag!

Alvast bedankt

Bijdrager
    Hanton

Ik heb ook een Icipio case (EDGE). Gewoon online bij hen besteld, betaald via Visa/Paypal en binnen de week in huis. Prima casing. Wat is het probleem?

Bijdrager
    Bruino

Goh, dat is nu net het probleem ik krijg geen antwoord van Incipio. Ik heb al verschillende mails gestuurd en zelfs al gebeld nar hun kantoren in de US en UK maar zonder succes.

ik zie eigenlijk niets enkel dat mijn bestelling ‘declined’ is…

ik heb ondertussen als een aantal reviews bekeken en ik heb mijn zinnen nu echt gezet op die case maar dan moet incipio ook wel willen meewerken natuurlijk:)

Die NGP case heb ik voorlopig nog nergens gevonden buiten op se site van Incipio zelf.

als iemand nog adressen heft van winkels met een zer uitgebreid gamma, laat maar komen!

Bijdrager
    Yaris

Bestel hem bij amazon.co.uk.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.