17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    L0u1s

iPhone 4 car holder

Hallo,

Heeft iemand ervaring met autohouders voor de iPhone 4?
    Ik zou graag een ‘vent holder’ willen en geen zuignap.

Zelf heb ik deze op het oog Haicom vent holder

Alleen ben ik niet zeker of deze 180° kan draaien…

Alle hulp is welkom

Bijdrager
    appeltjealtf4

Beste,

Ik ben ook opzoek naar een iphone houder voor mijn iphone 4.

Ik kwam deze tegen: iPhone 4 houder

En helemaal niet zo duur!

Wel met zuignap…dat wel. Die Halcom van jou leek op eentje met een roosterklem.

Bijdrager
    KarelWillem

Die is niet duur nee. Maar het ding trilt zo erg tijdens het rijden dat je hem gauw zat bent.
    Bovendien breekt die buigzame voet na drie keer instellen vrolijk af.

En die universele dingen voor in je ventlatie-rooster zou ik mijn iPhone ook niet aan toevertrouwen.

Deze (van mijn webwinkel, voor de duidelijkheid) is al een stuk beter.
    http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/etak/?menu=article&categoryID=223823&articleID=12572140

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zou eigenlijk ook graag gaan voor een vent holder, puur omdat ie dan dichterbij het stuur zit.

@ KW:
    Bij die houder van jou zie ik absoluut niet in hoe de iPhone er in komt te zitten:) Heb je een linkje met gebruikersfoto’s of een link van de fabricant?

Bijdrager
    L0u1s

Dank u voor de reacties!

KarelWillem, denk je dat het gerammel aan dit specifiek model ligt, of is dit zo voor alle vent holders?
    Uw voorstel is ook goedkoop maar ziet er niet uit (sorry :p)

Haicom heeft ook een zuignap systeem, zie hier

ik ga nog eens simuleren in de auto of ik wel te vinden ben voor een zuignap…

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb een hele rij houders gehad, variërend van een Halfords-huismerkje tot aan de duurste merken.

En elk model dat gebruik maakt van een buigzame voet, zoals die in het voorbeeld, trilt en is behoorlijk zwak in constructie.

Ik gebruik trouwens geen zuignap in de auto, maar een vaste houder midden op het dashboard.
    Veel mooier en uitermate veel stabieler dan alles wat je maar aan je voorruit kan plakken.
    En ik ben gelijk die CD-gleuf mooi kwijt. Daar irriteer ik me ook al jaren aan in alle auto’s.

Bijdrager
    iCom

Ik maak nu al enige tijd gebruik van de AIO Supreme voor in de wagen.
    Stevige houder, goeie zuignap voor op de voorruit, makkelijk roteerbaar en weer vast te zetten in één bepaalde stand. Het grote voordeel hier is dat ook mijn broer die BlackBerry gebruiker is hem makkelijk kan gebruiken omdat hij eenvoudig aan te passen is aan de grote van elk toestel.

Op ebay te vinden voor enkele euro’s, vaak inclusief een autolader.

Bijdrager
    KarelWillem

Goed. Van die kan je dus inderdaad zeggen dat hij afgrijselijk lelijk is.

Als je iPhone er in staat moet je eigenlijk niet of nauwelijks zien dat hij in een houder zit.

Dat is bij dit gedrocht niet echt zo.:lol:

Bijdrager
    iCom

Ik keek meer naar functionaliteit dan uiterlijk in dit geval… En omdat’k niet de enige gebruiker ben van die wagen moest het dus voor meerdere toestellen passen.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat snap ik. Dat beperkt de keus danig.

Maar hij blijft lelijk.:wink:

Bijdrager
    iCom

Dat ontken ik ook niet:wink:

Geblokkeerd
    Anoniem

@ KW:
    Wacht even, zit die houder nou -in- de CD speler gestoken? Wat een geniaal idee!:D

Bijdrager
    KarelWillem

Nee hoor. Hij zit er gewoon bovenop geplakt met twee strookjes tape.

Maar het zou wel een idee zijn.

Bijdrager
    stolichnaya

Als je heel goed zoekt kom je nog wel eens een oplossing tegen zoals de telefoonhouders van vroeger. Die kun je monteren aan de zijkant van de tunnel of tussen de naden in het dashboard op de hoogte van de airco of navigatiesysteem. Kijk maar even hier. Ook zijn er oplossingen die werken met een 1-din of 2-dins ring die achter het front van een (inbouw)autoradio gemonteerd wordt met een zij-frame (plateautje) waarop je de houder kunt monteren. Deze ringen zijn alleen bij heel goed gesorteerde automaterialenzaken te bestellen.

Bijdrager
    stolichnaya

Nog meer: Proclip
    Arkon vent mount
    Ram mounts (ook voor je fiets)
    Brodit

Bijdrager
    L0u1s

Mja, ziet er wel OK uit, maar wat aan de dure kant.
    En zo’n dashboard clip zoals op KarelWillem’s foto lijkt me niet zo handig als je nog de radio wilt gebruiken. Ik denk dat ik voor de Haicom met zuignap zal gaan

Bijdrager
    ONEMOREKING

Beste,

Bekijk Autohouders voor iPhone 4 bij Amltelecom.com
    Ruim 40 houders voor iPhone.
    Scherpe prijzen en snelle levering!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.