-
Q:
iPhone 4, bluetooth ondersteunig
Ik heb nog een oud model apple wireless keyboard liggen en vraag me af of die nu ios 4.1 uit is gepaird kan worden.
Het is het witte plastic model uit ± 2006. Ik wil pas updaten naar 4.1 als ik weet dat het kan, dan ben ik namelijk niet voor niets mijn jailbreak kwijt.Bedankt voor jullie reacties.
Ik echter niet wachten en heb toch geupdate omdat ik las dat er betere bluetooth ondersteuning is in ios 4.
Het verliezen van de jailbreak is jammer, maar ik gebruik hem eigenlijk alleen voor lockinfo.
Heb nu wel gamecenter (wat moet ik ermee) en hdr (leuk).Ik kan jullie vertellen dat de iphone 4 niet het oude model wireless keyboard van apple ondersteund. Dit is iets waar ik me verschrikkelijk over kan opwinden. Waarom Apple kan dit niet !!!!!! Hoezo plug en play, apple producten zouden samen moeten werken, het is maar een bt keyboard. grrr.
Oke dat moest er even uit.
Even een bump voor een soortgelijke vraag:
Hoe verstuur je een bestandje naar iemand anders (of je eigen Mac) via Bluetooth? Ik kan het niet vinden, het lijkt net of het helemaal niet kan, maar dat lijkt me toch vreemd.
En hoe kan je anders dan d.m.v. iPhoto simpel een plaatje op je iPhone krijgen?
iPhone 4, iOS 4.1.
Alvast bedankt!:wink:
Vinhelper op 12 september 2010Even een bump voor een soortgelijke vraag:
Hoe verstuur je een bestandje naar iemand anders (of je eigen Mac) via Bluetooth? Ik kan het niet vinden, het lijkt net of het helemaal niet kan, maar dat lijkt me toch vreemd.Is niet vreemd en kan niet. Is ook niet nodig want iedereen heeft email en internet op zijn iPhone (internet zit standaard bij een iPhone abonnement van TMobile).
En hoe kan je anders dan d.m.v. iPhoto simpel een plaatje op je iPhone krijgen?
iPhone 4, iOS 4.1.Heb je geen email?
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.