10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Bert_9999

iphone 4 blijft steeds vragen om wifi aan te zetten

Ik heb sinds kort een iphone 4 en vind het een top apparaat !
    Enkel en alleen wanneer ik de 3g en wifi uitzet, blijft hij met pop-ups komen dat ik mijn wifi moet aan zetten voor internet acces. Als hij zo een pop-up laat zien, ben ik echt niet bezig met het internet.

Hoe kan ik deze vervelende pop-ups uit zetten?

Alvast bedankt !

Bijdrager
    eiko

Wifi aan zetten;-)

Bijdrager
    Maverick9898

Maar je zegt ik ben niet echt bezig met het internet. Waar ben je dan wel mee bezig? Want eigenlijk de meeste apps vereisen internet toegang.

Bijdrager
    boerke

waarom wil je trouwens die dingen uitzetten?
    Bij een iPhone hoort nu eenmaal internet…..
    anders heb je een kreupel apparaat.

Bijdrager
    Bert_9999
    Maverick9898 op 03 september 2010

Maar je zegt ik ben niet echt bezig met het internet. Waar ben je dan wel mee bezig? Want eigenlijk de meeste apps vereisen internet toegang.

Ik ben bezig met smsen te versturen en daar heb je geen internet voor nodig, ook zijn alle programmas die internet zouden nodig hebben afgesloten. Enkel berichten draait.

Bijdrager
    RobinH

In vliegtuigmodus vraagt hij niks, maar dan heb je ook niks.

Bijdrager
    Dimitri01

Dit probleem heb ik ook voor alles staat uit wat internet nodig heeft maar toch blijft hij het vragen het is toch niet normaal dat je voor berichten te sturen internet nodig hebt… heb je inmiddels het probleem opgelost bert?

Bijdrager
    Bert_9999

Nee nog steeds niet …

Bijdrager
    Dimitri01

Ik heb het probleem opgelost door de iphone alle instellingen te herstellen hierna kreeg ik geen vervelende berichten meer op men iphone.

Bijdrager
    Bert_9999

bedankt ! ik zal het later ook eens proberen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.