-
Q:
iPhone 4 beta iOS 5 spontane her-activatie
Vanmorgen blijkt mijn iPhone 4 met daarop iOS5 beta 3 in de spontane her-activeringsmode te zijn gesprongen. Het toont het activeringsscherm maar bij het proberen van de activering blijkt de activeringsserver niet bereikbaar. Downgraden gaat niet… upgraden (iTunes zegt ‘de software is verlopen en moet worden ge-upgrade) gaat niet want er ontstaat een foutmelding ‘device not eligible’.:sad:
Zo te zien zijn er meer mensen die hier sinds vanmorgen last van hebben. Op dit forum is er al een discussie gaande. Zijn er hier ook slachtoffers en misschien een oplossing?
Met vragen over beta software kan je toch terecht op het developer forum?
En bedoel je toevallig deze foutmelding?@Mland…. ben toevallig wél developer… al 30 jaar. Jouw domme opmerking raakt kant noch wal.
Ik denk dat ik al programmeerde toen jij nog in de wieg lag. Flamen doe je maar op Tweakers.net.Als developer weet je dan ook dat beta software hier op OMT niet besproken wordt/mag worden. En wie dat wel doen, zijn vaak diegene die hun UDID (tegen betaling) hebben laten registreren op de developer account van een ander. Dus zo’n opmerking van Mland kon je natuurlijk verwachten.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.