21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Bodevinaat

iPhone 4 beta iOS 5 spontane her-activatie

Vanmorgen blijkt mijn iPhone 4 met daarop iOS5 beta 3 in de spontane her-activeringsmode te zijn gesprongen. Het toont het activeringsscherm maar bij het proberen van de activering blijkt de activeringsserver niet bereikbaar. Downgraden gaat niet… upgraden (iTunes zegt ‘de software is verlopen en moet worden ge-upgrade) gaat niet want er ontstaat een foutmelding ‘device not eligible’.:sad:

Zo te zien zijn er meer mensen die hier sinds vanmorgen last van hebben. Op dit forum is er al een discussie gaande. Zijn er hier ook slachtoffers en misschien een oplossing?

Bijdrager
    stavos

Met vragen over beta software kan je toch terecht op het developer forum?:nerd:
    En bedoel je toevallig deze foutmelding?

Bijdrager
    Mland

Geen Beta’s gebruiken als je geen developer bent en dus geen verstand hebt van de risico’s en dergelijke…?

Bijdrager
    stavos

CHECK! Voor het “geen developer bent” gedeelte dan.:cool:

Bijdrager
    Bodevinaat

@Mland…. ben toevallig wél developer… al 30 jaar. Jouw domme opmerking raakt kant noch wal.
    Ik denk dat ik al programmeerde toen jij nog in de wieg lag. Flamen doe je maar op Tweakers.net.

Bijdrager
    stavos

Als developer weet je dan ook dat beta software hier op OMT niet besproken wordt/mag worden. En wie dat wel doen, zijn vaak diegene die hun UDID (tegen betaling) hebben laten registreren op de developer account van een ander. Dus zo’n opmerking van Mland kon je natuurlijk verwachten.

Bijdrager
    Mland

Precies, mijn excuses dat ik je aanzag voor een zakgeldschooiertje:kiss:
    Maar de regels hier op OMT rond bespreken van beta’s lijken me duidelijk…

Geblokkeerd
    Anoniem

Die beta is verlopen zelfs ik weet dat download beta 4 en zet hem erop doorlopen mensen.

Bijdrager
    Mland

Meneer is al 30 jaar developer, dat DP4 al een poosje uit is weet hij vast ook wel:thumbsup:

Bijdrager
    Bodevinaat

Ik heb gewoon een betaalde Apple Dev account. Heb alleen niet tijdig geupgrade. Wel echt heel sneu dat Apple je dan blokkeert EN dat je vervolgens met een dooie brick zit.

Geblokkeerd
    Anoniem

Gooi gewoon handmatig beta 4 erop.
    Apple wil dat apps getest worden op de nieuwste beta best logisch toch?

Bijdrager
    Bodevinaat

Usain… beta 4 erop zetten gaat dus niet… DAT is nou net even het vervelende punt hier…… als het zo simpel was dan waren we snel klaar… downgraden gaat niet, upgraden ook niet….

Geblokkeerd
    Anoniem

Probeer hem voor de gein te jailbreaken dan crasht heel je iphone dan valt hij vast wel te restoren.

Bijdrager
    MichMich

DFU mode en dan een Restore met Beta4?

Bijdrager
    thomth

Waarom vraag je dit niet op het developer forum van Apple? Die weten er meer van

Bijdrager
    stavos
    Bijdrager
    Bodevinaat

DFU mode en restore levert een ‘this device is not eligible etc’ op. Ik vermoed dat het zit in het Dev certificaat. Als ik dat probeer te vernieuwen crasht Xcode….:neutral:

Bijdrager
    stavos

Klik je wel eens op een link in een draadje? Die melding is al vaker voorbij gekomen op dit forum en ook de uitleg en oplossing bij die melding. Je zou toch verwachten dat een developer wel een beetje uit de voeten kan met een forum, zoekfunctie en Google..:nerd:

Geblokkeerd
    Anoniem

Heb je apps in de store staan?

Bijdrager
    Bodevinaat

Ik heb alle links geprobeerd. Alle bèta’s 1 tot 4 opnieuw gedownload, alle bijbehorende iTunes geïnstalleerd.
    In Osx in de hosts file uitgaande controles naar Apple geblokkeerd. Resultaat is en blijft 0. Hoopvol was dat een IMac restore van beta 4 begon, maar onderuit ging wegens crash in iTunes.

Bijdrager
    Bodevinaat

Update: via MacBook lukt het opeens wél:nerd:

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.