4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    gdings11

Iphone 4 batterij conector

Hallo mensen,

Ik wou pas mijn iphone 4 opladen maar kwam er achter de dag erna dat hij niet was opgeladen.
    Toen ik de iphone het achterkantje eraf haalde zag ik al meteen dat de Iphone 4 batterij conector op het moederbord loszat.
    Ik heb dit pas laten maken in een gsm winkel en het zou me 40 euro kosten.
    Dit heb ik laten maken maar na een week was hij kapot en de reperateur kon er niets meer aan doen en ik kreeg mn geld ook niet meer terug, terwijl hij nog zelf tegen me had gezegd ” No cure, No pay”.
    Nu is mijn vraag aan jullie, hebben jullie misschien een oplossing om de telefoon tijdelijk te maken?

P.s: Het gaat namelijk alleen maar om contacten en dierbare foto,s die op de iphone staan.

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben!
    Alvast bedankt!!

Bijdrager
    ibla

Je zou er misschien tijdelijk even een andere (opgeladen) batterij in kunnen zetten? En dan via iCloud of wifi je foto’s eraf halen. Weet niet hoe makkelijk dit is bij een 4, maar het is zomaar een brainwave die ik had.

Bijdrager
    gdings11

Dankjewel voor de reactie Ibiza,

Hhelaas kan ik geen nieuwe batterij erin zetten omdat de conector op het moederbord er helemaal af is.
    gr

Bijdrager
    Jeddes

Je zou even naar deze instructievideo kunnen kijken, misschien dat je iets ziet waardoor je em toch tijdelijk weer aan de praat krijgt.
    https://www.youtube.com/watch?v=rRIeBccFQq0&index=2&list=PLvb12WEbFaFHlEZ7Ccv4hksuBVIkE6-jL

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.