20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac058

iPhone 4 – Apple Bumber maakt lelijke krassen op de behuizing

Hey OMT’ers

Heb sinds kort een Apple Bumber om mijn iPhone 4 heen en had daarvoor nooit krassen op de metalen band maar na 2 weken de Apple Bumber eromheen gehad te hebben, heb ik het idee dat hij niet beschermt maar alleen maar krassen en plekjes op mijn iPhone geeft. Aangezien ik hem er nu 2 weken in heb zitten en hem er laatst uithaalde zag ik dit.
    Ben hier erg ontvreden mee:sad:

Bijdrager
    hansiedejong

Het komt vaker voor bij mensen die een Bumper om hun iPhone heen hebben. Ik heb gelukkig dit probleem niet; ik heb mijn Bumper er al zo’n 3 maanden om zitten, checkte net of ik het ook had, maar gelukkig niet. Is niet veel aan te doen ben ik bang.

Bijdrager
    Mac058

Had een filmpje gezien die op YouTube stond en daar stond een reactie bij van dat het wel weg te werken was met een schuurpapier en wat water maar daar geloof ik dus helemaal niks van hé. :slant:

Wat moet ik nu met die lelijke krassen?

Bijdrager
    hansiedejong

Gewoon die Bumper er overheen doen, zie je die krassen ook niet meer en heb je een bescherming!

Bijdrager
    iCom

Heb er ook vanaf het begin last van gehad, en ik ken je gevoel: klote! Maar ik heb er nu een Speck Fitted case rond gedaan en die verbergt de krassen gelukkig. Het is bij mij wel niet zo erg als op jouw stalen rand.

Ik heb al allerlei zaken geprobeerd zoals Scotch pads en die hielpen niet, nat schuren heb ik nog niet geprobeerd.

Bijdrager
    Tomac5

Ik, samen met veel andere mensen hebben ook die krasjes.
    Onbegrijpelijk dat Apple een product ontwerpt die de boel beschadigd.
    Maar inderdaad: weinig aan te doen. Als de bumper eromheen zit, zie je het niet.
    Ik vind de bumper wel een mooie oplossing overigens, tegen vallen en stoten.

Bijdrager
    juwlez

het komt waarschijnlijk doordat je een plastic hoesje hebt gebruikt, kan dat? dus een hard hoesje? Ik heb namelijk een zacht hoesje (geen sollicone ofzo) er omheen en na een maand zit er nog nergens een krasje! gelukkig….

Bijdrager
    Mac058
    juwlez op 05 januari 2011

het komt waarschijnlijk doordat je een plastic hoesje hebt gebruikt, kan dat? dus een hard hoesje?

Nee, had er eerst nog geen hoesje voor. Maar de Apple Bumber is van de binnenkant van vrij hard plastic, baal echt als een stekker dat dit gewoon kan gebeuren.

Bijdrager
    Horloge

Kun je Apple niet aanklagen?

Bijdrager
    iCom

Is dat niet een beetje vergaand? En ik zou me vooral goed inlichten voor je daaraan begint:wink:

Bijdrager
    KarelWillem

Moet je maar geen ‘echte’ bumper kopen.:wink:

De bumpers die ik heb vertonen dat euvel niet.
    Dat plastic is gewoon zacht van binnen.

Maar vooruit, die bumper zit er toch niet voor niets omheen?
    Lekker laten zitten en je hebt nergens last van.

Bijdrager
    Absrnd

Dat krassen ligt niet aan de bumper, maar aan de troep in je zak !
    al het gruis en stof gaat tussen de bumper zitten, en als jij dat er niet uit haalt dan gaat het schuren, simpel:)

ik verbaas me nog steeds een beetje over de naïviteit van mensen.

Bijdrager
    Mac058
    Absrnd op 05 januari 2011

al het gruis en stof gaat tussen de bumper zitten, en als jij dat er niet uit haalt dan gaat het schuren, simpel:)

Dat lijkt me sterk, ooit gezien hoe strak die bumper op de iPhone heen zit. Maarja iedereen z’n eigen ervaringen. :sarcastic:

Bijdrager
    Vinhelper

Arrgg, mensen, doe toch niet zo moeilijk.

Ik heb nu sinds 30 augustus mijn iPhone 4, en ik moet hem onder een hele felle lamp houden om 2 hele kleine krasjes te ontdekken op de achterkant onder de camera.

Logisch, want hij ligt altijd op de achterkant, en op mijn werk staan er soms per ongeluk computers bovenop.

En ook al heb ik een Bumper, het hele ding nog nooit gebruikt.

Dus de schade zoals op de foto kan nooit alleen maar door de Bumper komen. On-mogelijk.

Bijdrager
    indra

Wat Absrnd zegt is waar het is ook een keer als nieuws item hier voor bij gekomen maar dan bij andere hoesjes. Dat de achterkant helemaal onder de krassen zat. Ik gebruik mijn iPhone gewoon zonder bumper dat werkt het beste voor mij.

Bijdrager
    iCom

Het zijn ook geen krasjes op de stalen band rondom de iPhone. Deze band wordt gewoon gepolijst door de wrijving met de harde plastic van de Bumper. Hij gaat gewoon glimmen, en das het storende op die ‘doffe’ band erom heen.

Bijdrager
    MacAanZee

@Mac 058: Je foto’s kloppen niet helemaal. Allebei de foto’s zijn van de onderkant! Het kan best dat de bumper of een ander hoesje de krassen veroorzaakt. Als dit echt zo is en het is niet van zand e.d. dat er tussen zit, dan is Apple er zelf op aan te spreken dat de schade door de bumper wordt veroorzaakt – tenminste als het een bumper is van Apple zelf.

Ik heb zelf eens een hard-case plastic hoesje gehad van een ander (bekend) merk, voor bescherming van mijn iPod. Binnen een week of zes zaten er duidelijk gekraste plekken, die aantoonbaar veroorzaakt waren door het hoesje. Ik ben gaan klagen bij mij Apple Dealer. Aanspraak op garantie van Apple kon (uiteraard) niet. Op kosten van de Dealer heb ik toen een volledig nieuwe iPod gehad. Dat vond ik nog eens service!

Bijdrager
    Mac058
    iCom op 06 januari 2011

Het zijn ook geen krasjes op de stalen band rondom de iPhone. Deze band wordt gewoon gepolijst door de wrijving met de harde plastic van de Bumper. Hij gaat gewoon glimmen, en das het storende op die \’doffe\’ band erom heen.

Dat van het polijsten kan misschien wel kloppen. Hij zit meestal in mijn zak in de bumber case. Het is tevens een originele case van Apple. Maar ik baal toch wel flink dat dit gebeurd is.

Misschien een oplossing om een geheel rondom te polijsten. :crazy:

Bijdrager
    Kokkie.
    Mac058 op 05 januari 2011
    Absrnd op 05 januari 2011

Dat lijkt me sterk, ooit gezien hoe strak die bumper op de iPhone heen zit. Maarja iedereen z\’n eigen ervaringen. :sarcastic:

Dat gebeurt zelfs (in mindere mate) met een Otterbox Defender. Stof & gruis komt overal tussen zelfs bij de bumper.

Bijdrager
    Mac058

Dat gebeurt zelfs (in mindere mate) met een Otterbox Defender. Stof & gruis komt overal tussen zelfs bij de bumper.

Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, heb ook veel troep in mijn bumper ondekt. Maar dat dat zulke gevolgen heeft op die metalen band, dat had ik niet zien aankomen.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.