9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    CasteurSven

iPhone 4 Amerika

Hallo

Een collega van mij gaat voor zijn werk 5 jaar wonen in amerika. Hij is niet meteen een multimedia freak en wil geen iphone, maar hij moet wel een abonnement nemen.

Nu wil hij een iphone 4 kopen + Abbo ( 32GB : 299 Dollar ) en het abbonement gebruiken bij zijn ouder toestel en de iphone gewoon naar mij opsturen.

Abbo, huis, auto,… Zal hij betaald worden dus de kosten zijn al bij al niet zo erg van het abbo.

Nu is de vraag zou dit lukken?
    Kan ik de iphone hier dan gewoon unlocken door mijn micrsim van proximus in te stoppen en unlock toe te passen.

Of moet ik nog rekening houden met andere eventuele problemen?

Thx!

Bijdrager
    Hansi2124

Hier heb je geen garantie.
    Ik begrijp niet wat dit te maken heeft met software voor de iPhone, dus heb ik het verplaatst naar iPhone hardware.

Bijdrager
    joetoe

als in zijn oude/huidige toestel maar een micro-sim past, dan zal het volgens mij geen probleem zijn…

Bijdrager
    CasteurSven

desnoods kan ik hem nog een nieuwe gsm betalen met microsim:) dan komt het nog zeer goedkoop uit voor mij…

Of hij kan werken met een sim adapter,

Zijn de meeste gsm’s in usa micro sim of nog de “oudere” simkaart

Bijdrager
    Trat

En ga je hem dan ook unlocken?

Bijdrager
    CasteurSven

wat bedoel je met unlocken ?mijn iphone zal ik jailbreak opzetten en unlocken zodat die hier werkt.

Zijn telefoon zal wel werken zeker als hij het at&t kaartje erin stopt:d

Bijdrager
    CasteurSven

wat bedoel je met unlocken ?mijn iphone zal ik jailbreak opzetten en unlocken zodat die hier werkt.

Zijn telefoon zal wel werken zeker als hij het at&t kaartje erin stopt:d

Bijdrager
    Trat

Omdat je zegt dat je zijn US iPhone 4 naar jou op laat sturen. Ik neem aan dat jij hem dan ook wilt gaan gebruiken met jouw simkaart…

Bijdrager
    CasteurSven

ja inderdaad, gwn hier bij ons een microsim halen en die erin stoppen.

Jailbreak en unlocken ( als die al beschikbaar is voor die versie die ik krijg ) en dan gewoon gebruiken.
    Ik zit nu ook met een 1G US versie die heeft altijd perfect zijn dienst gedaan zonder problemen.

Natuurlijk als er iets aan is sta ik daar zonder garantie maar dit is niet zo erg ( risico’s vant vak:p ).
    ik zou dan 299 Dollar ( of +/- 250 euro ) betalen voor een 32GB Alles in :d dus voor die prijs kan ik het niet laten liggen.

Het enige dat ik nog heb gelezen op internet is als je die wil unlocken dat je het kaartje van at&t nodig hebt klopt dit of zal dit ook gewoon werken met mijn proximus simkaart erin?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.