3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Perry

iPhone 4 activeert stembediening steeds automatisch

Zoals de ts in dit topic activeert mijn iPhone 4 steeds vanzelf stembediening.

Ook zit soms mijn home-knop vast en als ik mijn iPhone in dockstation zet krijg ik vaak onderstaande melding.

Ik heb m’n iPhone al (meerdere keren) gereset in iTunes en heb ‘m bij een APR ook laten herstellen, maar dit heeft niet mogen helpen.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

ps. Excuus voor de grote plaatjes, kon ze zo even snel niet kleiner maken.

Bijdrager
    stavos

En als je dat topic – met overigens exact dezelfde titel – al zelf gevonden had, waarom kon jouw bericht daar dan niet gewoon onder? En als je home knop vast zit, is er dus iets mis met je home knop. Dat kan dus een hardware probleem zijn, wat je software matig niet op gaat lossen. Zit er bijv. een vuiltje tussen waardoor het klemt?

Moderator
    Mac Daddy

@Perry: Stavos heeft gelijk. Als je de link naar het andere topic er niet had bijgegeven, wist ik niet van het bestaan af. Maar nu je het zelf aangeeft, lijkt het mij prima om in dat topic verder te gaan.

Het docking station lijkt mij een los probleem. Er staat dat hij (volgens mij) wel zal werken. Maar niet optimaal. Wat voor docking station is het? Een Apple variant of ander merk? En is ie oud of nieuw?

De Home knop activeert stembesturing, dus als je home knop klemt, dan vind ik het niet zo raar als er af en toe de stembesturing opkomt.

Maar goed. Verder in het bestaande topic.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.