17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Abdelic

Iphone 4-8GB (wit) verkoopprijs

Goedendag wijze heren,

Ik ben van plan om mijn witte Iphone 4-8GB te verkopen, mijn abonnement verloopt bijna.
    Maar ik heb totaal geen idee wat een redelijke verkoopprijs hiervoor op dit moment is.
    Hij is praktisch nieuw (week of 2). Ik heb een nieuwe van mijn verzekering gekregen, aangezien het scherm van mijn vorige naar de filistijnen was.
    Ik ben benieuwd.

Bvd.

Bijdrager
    jackybe67

Rond de € 200 zou een mooi bedrag zijn..

Bijdrager
    tarun

Eem nieuwe is €399 in de Apple Store. Als die van jouw 2 weken oud is zou ik minimaal €300 vragen. Niet geschoten is altijd mis nietwaar?

Bijdrager
    KarelWillem

De aankoopdatum is belangrijker dan dat jij een vervangende van de verzekering hebt gehad.
    Het is ‘gewoon’ een tweedehandse in nieuwstaat dus.

Nieuw komen ze voor ± 350 voorbij. Ik heb er nieuw zelfs maar 325 voor betaald.

Een iPhone 4 van 1 (of 2?) jaar oud is dus zeker geen 300 euro waard.
    Die 200 zou meer in de richting komen (en dat is nog relatief hoog).

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Je krijgt van de verzekering geen nieuwe, dat is een gerepareerde in een nieuwe behuizing, ziet er alleen maar nieuw uit, kan jaren oud zijn..

Refurbished heet dat.

Op zichzelf niet zo erg een iPhone kan lang meegaan.

Ter orientatie: heb er zelf nu een (16GB) op marktplaats staan voor vraagprijs 185 euro.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Jij krijgt van jouw verzekering een nieuwe iPhone?

Dan ben ik erg benieuwd welke verzekering er anno 2014 nog zo gek is om dát te doen, of jij betaald per maand een forse premie.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

…. zie mijn eerdere bijdrage, nogmaals het is geen nieuwe telefoon, ziet er alleen maar nieuw uit..

De “gewone” 4 is allang niet meer te koop c.q. wordt niet meer gemaakt…

Bijdrager
    SunKeeper
    tarun op 29 januari 2014

Eem nieuwe is €399 in de Apple Store.

Link? Ik kan hem niet vinden.:?:

Bijdrager
    eugy

Heb twee weken geleden de 4 8 gb van mijn vrouw verkocht voor €150. Die was twee jaar oudaar zag er nog als nieuw uit. Toch kreeg ik geen hogere biedingen dan €150,-

Zes maanden geleden mijn nette één jaar oude iPhone 4s 16 GB verkocht voor €200,-

Bijdrager
    tarun
    SunKeeper op 29 januari 2014
    tarun op 29 januari 2014

Eem nieuwe is €399 in de Apple Store.

Link? Ik kan hem niet vinden.:?:

Link naar iPhone 4S.

Bijdrager
    Multimediaknaller
    JoopJoopJoop op 29 januari 2014

…. zie mijn eerdere bijdrage, nogmaals het is geen nieuwe telefoon, ziet er alleen maar nieuw uit..

De “gewone” 4 is allang niet meer te koop c.q. wordt niet meer gemaakt…

Dat was een berichtje richting TS Joop.

Bijdrager
    SunKeeper

Hoe komen we nou bij een 4S?
    Die is er gewoon halverwege bij verzonnen, want de TS heeft het over een iPhone 4.

Er zit zeker wel verschil in de prijs, want je kunt geen 4 verkocht krijgen voor de prijs van een 4S. Een A4-chip of een A5 scheelt nogal wat, zoek maar op de vele klaagtopics “iPhone 4 is traag met iOS7“. Die vindt je niet (of véél minder) over de 4S.

Bijdrager
    eugy

@sunkeeper om in jouw woorden te spreken is de 4s er bij ‘verzonnen’ om een referentiekader te scheppen. Als een tweedehands 16 GB 4s gemiddeld €200 kost dan kan je nooit voor de iPhone 4 8 GB ook €200,- krijgen. Het verschil tussen de chips -hetgeen jij ook al aanhaalt- én de grootte van het geheugen is daar simpelweg te groot voor. Het is op de tweedehandsmarkt een beetje wat de gek ervoor geeft. Mijn ervaring leert wel dat er tegenwoordig weinig gekken rondlopen.

Bijdrager
    Afroman

Nou nou, gewoon een foutje van Tarun, kan gebeuren hoor.

Bijdrager
    SunKeeper
    eugy op 29 januari 2014

Het is op de tweedehandsmarkt een beetje wat de gek ervoor geeft. Mijn ervaring leert wel dat er tegenwoordig weinig gekken rondlopen.

Op zich ook niet zo raar, waar vindt je nog een telefoon met die leeftijd die nog die prijs opbrengt? Kun je lang zoeken in het Samsung-vak.8-)

Excuus, nu ik het topic zo lees, snap ik waar de 4S vandaan komt.

Bijdrager
    tarun
    Afroman op 29 januari 2014

Nou nou, gewoon een foutje van Tarun, kan gebeuren hoor.

Sorry hoor. Slecht gelezen.

Bijdrager
    Abdelic

Bedankt voor jullie hulp,heren!
    Als ik dit zo lees, denk ik dat ik m voor 200 erop zet.
    En dat ik misschien wel met 150 genoegen moet nemen.
    Nogmaals bedankt!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.