10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    dinge

iPhone 4 / 4S kopen of wachten?

Ben van plan om binnenkort een iPhone 4 / 4S te kopen, maar aangezien binnenkort de iPhone 5 wel zal uitkomen is het dan niet beter even te wachten zodat de prijzen van de 4 / 4S terug zullen afslaan? Weet er iemand wanneer de iPhone 5 zal beschikbaar zijn in België / Nederland?

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

De geruchten zijn 12 september…. maar niemand weet het zeker natuurijk:) ik wacht wel^^ en dan hopen dat hij 12 september komt want 25 september is de uiterlijke datum om mijn abonnement de veranderen aangezien die 25 oktober afloopt!

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Normaal gezien zeg ik “kopen”, maar nu is het toch écht kort dag. Wachten dus. Nu een iPhone kopen is een beetje te gek. Je betaalt volle pot voor een design dat binnenkort vernieuwd gaat worden. Het is dan wel erg moeilijk om niet met het gevoel te zitten dat je al snel met een verouderd model zit (waar je dan ook nog veel geld voor betaald hebt).
    Daarbij gaat het design van de nieuwe iPhone zeker twee jaar mee. Waarschijnlijk komt een jaar later de 5s uit die net iets sneller zal zijn maar qua design er hetzelfde uit ziet. Dus denk ik dat het beste moment om een iPhone te kopen het moment is dat ze een nieuw design uitbrengen.

Bijdrager
    Ni3l55

Het beste is om te wachten,
    Je kan dan de iPhone 5 kopen, maar de prijs is wel enorm duur.
    Of als je een 4(s) neemt dan betaal je aanzienelijk minder.

Bijdrager
    KR1275

Mijn abo loopt in november af…. Ben benieuwd of T-Mobile weer een leuke aanbieding doet als ik klant blijf…

Bijdrager
    SanderApple

Ik zou zeker wachten, want als dus namelijk de volgende iPhone uitkomt heb je meteen het nieuwste van het nieuwste. Misschien heb je later spijt dat je toch die iPhone 4s hebt gekocht…

Bijdrager
    jobz

Ik vind de 4S nu al oud.:-)

Bijdrager
    MacTS

Ik heb juist voor het tegenovergestelde gekozen. De prijzen van de 4S i.c.m. een abonnement zijn erg scherp momenteel en je betaalt nu echt niet meer de volle pot voor een 4S. De nieuwe iPhone zal vanwege de te verwachten hoge vraag het eerste jaar erg duur zijn. Laat je dus leiden door wat voor jou het belangrijkste is: het nieuwste van het nieuwste of je portemonnee. Tip: neem een abonnement van 1 jaar. Met een 4S loop je over 3 maanden echt nog niet voor schut en dit geldt misschien niet voor alle mogelijkheden, maar je profiteert straks toch van iOS 6.

Bijdrager
    Djmichel

Mijn abonnement is nu al verlopen en laat ik rustig door hobbelen. Ik verwacht ook dat hij 23 september gepresenteerd zal worden en een maand later beschikbaar zal zijn.

Bijdrager
    SanderApple

Ja je profiteert wel van iOS 6, maar in welke mate? Wie weet komen er wel functies in die alleen met de nieuwe iPhone werken(Denk aan NFC enz.)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.