9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Dems

iPhone 4 4.2 jailbreak – later ook untethered?

Hallo,

Ik wil graag mijn iPhone updaten naar 4.2, nu wel met jailbreak. Dat kan momenteel met Redsn0w 0.9.6b4, helemaal mooi, maar wel tethered.
    Mijn vraag was; als ik nu upgrade naar 4.2 en jailbreak met redsn0w, en er komt binnenkort ook een vernieuwde untethered greenpois0n uit is het dan mogelijk dat ik dat dan launch en dat ie gewoon untethered is?

Of is de toekomstige greenpois0n niet untethered? Lijkt me van wel omdat ze anders het niet zouden maken als redsn0w er al is.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Buzzin Hornet

Je moet met TinyUnbrella je SHSH blobs in ieder geval opslaan, dan kan het ja. Maar let op dat als je hem nu jailbreakt dan kun je tegen problemen aan lopen als je je telefoon een keer opnieuw opstart. Bvb dat Safari niet meer opstart, dit kun je dan wel oplossen door hem vanaf een Mac/Pc weer correct te booten.

Bijdrager
    CMD-Z

heel avontuur steeds dat jailbreaken, elke keer weer als er geupdate wordt. Ik heb een paar maanden geleden het maar opgegeven, voelt heerlijk die rust;-)

Bijdrager
    KarelWillem

Ach, zo’n avontuur is het niet.

Je wacht rustig een paar weekjes tot er iets stabiels is en doet het dan weer opnieuw.

Of niet natuurlijk, dat kan ook.

Bijdrager
    joeyb

hallo weet iemand misschien of de unlock er al is voor de iphone 4

Bijdrager
    pepijn-paans

@ joeyb
    is er nog niet zal ook nog wel even duren!

Bijdrager
    joeyb

hmmmm jammer, heb wel jailbreak maar moet hem alleen nog simlockvrij krijgen op een of andere manier.
    Hoe weet je dat het nog lang gaat duren
    Thanks voor je reactien pepijn-paans

Bijdrager
    iCreatedTech

@CMD-Z Ik vindt het wel leuk om aan mijn iPhone te “sleutelen”!
    En wat is er zo avontuurlijk aan jailbreaken?

Bijdrager
    timmiex

is er al een jailbreak voor ipod touch 2g voor iOS 4.2?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.