4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Teshale

Iphone 4 16GB Loopt vast bij restoren!! Help!!

Ik heb mijn Iphone 4 16GB laatst gejailbreak, dat ging perfect. Maar na 3 weken, nadat ik mijn Iphone helemaal uit heb gezet. Wou hij geen enkele app openen. Ik heb gegoogeld naar de oplossing, maar het blijkt dat ik hem moest restoren. Restoren moest via de Iphone zelf en niet via Itunes, dus dat heb ik gedaan. Maar, nadat de loadbar van de restore klaar was, loopt hij de hele tijd vast op zo’n rondje die ronddraait (ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, als je me maar snapt) Heeft iemand misschien een oplossing? (ASAP A.U.B)

Bijdrager
    Teshale

AUB HELP ME!!!

Bijdrager
    Thomaso

Ik zou toch proberen je iPhone via iTunes te herstellen, en als iTunes hem niet herkent: Je iphone in DFU-Mode te zetten (10 seconden de home+sleep button indrukken, dacht ik, maar misschien even Google’en voor de zekerheid) en dan weer op iTunes aansluiten.
    Je bent waarschijnlijk dan wel alles kwijt, maar ja.

Bijdrager
    Wiebeflamman

Waarschijnlijk staat er op jouw iPhone een tethered jailbreak. Dit houd in dat je hem elke keer weer opnieuw moet jailbreaken nadat je hem opnieuw hebt opgestart. Ik zou toch proberen hem te restoren via een computer en anders terugsturen zonder te vermelden dat er een jailbreak opstaat. Ik had dit ook namelijk.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.