14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    viktorvdb

iphone 4

ik heb een iphone 4 gevonden. ik heb hem gereset omdat er een ingangscode opstaat. dan moest ik weer het land invoeren en al die dingen ineens vroeg hij dat ik de sim er in moest steken ik deed dat maar dan zij hij ” plaats een geldige simkaart zonder pincode om iphone te activeren” wat moet ik doen?

Bijdrager
    Wolfii82

Ik heb die melding ook wel eens gehad. Sloeg nergens op want mijn SIM zat er dan in waar al een pincode op stond van T-Mobile en na die pincode te hebben ingevoerd was het klaar. Het zou kunnen dat het een toestel is met simlock?

Bijdrager
    heliasje

Hoe oud is die simkaart ?

Bijdrager
    viktorvdb

ik heb die efekes met mijn vader gedaan en die is pas nieuw dus daar ligt het nie aan
    en ja het is met simlock

Bijdrager
    viktorvdb

wat moet ik nu doen?

Bijdrager
    viktorvdb

ineens vragen ze dat alleen compatibele SIM kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iphone te activeren?

Bijdrager
    Wolfii82

Je hebt een iPhone 4 gevonden en je reset ‘m gelijk? Lijkt er een beetje op dat je ‘m zelf wilt houden zonder dan ook maar een poging te doen om de eigenaar te vinden?

Wat iedereen doet moet die zelf weten, maar ik hou niet van dat soort praktijken. Ik ga je dan ook niet verder helpen.

Bijdrager
    viktorvdb

ik heb die persoon gebeld en het bleek dat ze in oostenrijk woont ze heeft gezegd dat ze er nie wil achter komen dus ja moet ik het dan in de vuilbak doen ofzo?

Bijdrager
    Patrick-Brand

Je hebt de iPhone 4 gevonden? Laat me raden.. lag in een bar in Cupertino, California?

Bijdrager
    viktorvdb

nee

Bijdrager
    Bizon

you sir, are a dick

Bijdrager
    MACniffecent

Hahaha gevonden

Bijdrager
    Niels

Je hebt de eigenaar gebeld en deze woont in Oostenrijk? En er zat een ingangscode? Klinkt allemaal erg geloofwaardig. Dit soort gebruikers kunnen we voortaan beter weren op dit forum. En o ja, we hebben je persoonsgegevens gelijk even doorgemaild aan de politie. Voortaan een iets anoniemer profiel aanmaken lullo.

Moderator
    Pete.Z

Vast de beste bedoelingen,maar twijfelachtig draadje, laten we er maar mee stoppen.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.