3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Picazi

Iphone 3s contacten in nwe iphone zetten lukt niet

Mac vrienden,
    Mn vrouw neemt altijd mijn oude iphone over (gratis hoor;) als ik nwe iphone koop.
    Ze zat nog met mijn eerste 3s. Ik ben geswitched van iphone 4 naar 5s.

Belangrijkste voor haar: contactgegevens, telefoonnummers. iCoud ‘werkt’ niet op de 3s; de 3s wordt niet meer ondersteund zeg maar..

Proneleem wat ik nu zie: als ik de 3s aan haar itunes account hang zie ik geen mogelijkheid om contacten te importeren op dat account. Volgens mij staat dat altijd op eerste pagina, waar je baldwijzers etc volgens mij ook kan opslaan om over te zetten.

Hij geeft wel mogelijkheid om backup te maken van gehele iphone en daar staat ook de knop terugzetten.

3s backuppen, dan nwe iphone 4 eraan hangen en backup terugzetten?? Zouden de contacten er dan ook bij staan??

(Normaal heb ik altijd zoiets van proberen maar, maar in dit geval wil ik contacten niet kwijt raken per ongeluk)

Dankjewel en een goed uiteinde tonite!

Bijdrager
    Verdult

3s? die bestaat niet, het is de 3G of de 3GS.
    als je 3GS bedoelt werkt iCloud er sowieso op.
    In ieder geval, als je een back-up maakt worden de contacten mee gesynchroniseerd.

Bijdrager
    juwlez

Als het allemaal niet lukt, even langs de Vodafone winkel in de buurt gaan. Ze hebben een apparaat om contacten over te zetten. Voor Vodafone klanten is dit gratis anders 5 euro.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.