29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Bijdrager
    Da Vinci

iPhone 3Gs vs. iOS 6

Inmiddels ben ik iOS 6 aan het downloaden voor mijn iPad (3e gen.), maar voor m’n iphone 3Gs ben ik wat huiveriger. Zijn er hier mensen die iOS 6 op hun iPhone aan het installeren zijn/geïnstalleerd hebben? Wat zijn jullie ervaringen m.b.t. dit systeem op de oude iPhone? Ik ben benieuwd, ik twijfel nl. nog of ik het wel of niet moet installeren, maar als de ervaringen OK zijn…

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Bijdrager
    Heliasje

ben het nu aan het installeren op mij 3GS, ben ook benieuwd. Hou je op de hoogte

Bijdrager
    Da Vinci

Thanks! Ik ben benieuwd!

Bijdrager
    aspers

Dit wil ik ook graag weten voor ik het installeer. Vind iOS 5 al niet echt lekker lopen. Dus hoop dat 6 iets sneller is…

Bijdrager
    Heliasje

ondervond bij ios 5.1.1 eigenlijk weinig tot geen problemen, hoop dat het bij ios 6 ook zo is

Bijdrager
    aspers

Hmmm… Bij mij wel, vooral als ik vanuit home screen (lock) de camera snel wou gebruiken, liep hij mij geregeld vast…:(

Bijdrager
    Heliasje

heb juist gedaan met downloaden, op het eerste zicht geen problemen ondervonden, draait even soepel , qua snelheid is het zelfde als bij ios 5, moet nog verder een beetje testen

Bijdrager
    Heliasje

nu osx 1O.8.2 eens proberen te updaten en te downloaden, eens zien wat dat geeft ivm facebook integratie

Bijdrager
    aspers

@heliasje thx voor de tip! Die ga ik dan ook meteen maar even downloaden.:D

Bijdrager
    Heliasje

iemand een idee hoe die facebook integratie werkt en hoe te in te stellen ?

Bijdrager
    Tim_Spr

Hey!

Ja je kan via instellingen je facebook login instellen. Dan kan je via notificatie centrum direct een status update doen. Ook kan je via de instellingen de facebook app installeren. Draait ios 6 beetje soepel genoeg op de 3gs trouwens?

Bijdrager
    Ni3l55

iOS 6 werkt hier op mijn 3GS als een trein

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ik ben ook mijn iPhone 3GS aan het updaten. Downloaden is al lang klaar, maar hij staat nu al zeker een kwartier op “Preparing Update…”.

Nog iemand met dit probleem?

EDIT// Hij begint net met installeren.:)

EDIT// Hij is klaar, maar hij draait nog gewoon op iOS 5.1.1. :slant: *opnieuw doet*

Bijdrager
    Heliasje

instellingen van osx of van de 3GS @tim_spr ?. Ios 6 draait bij mijn even soepel zonder al te veel problemen als ios 5

Bijdrager
    Heliasje

heb je een backup genomen voor de update ? anders opnieuw proberen te updaten.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Who? Me?
    Ik heb altijd overal een back-up (of meerdere back-ups) van.

Hij doet het via iTunes (tot nu toe) wel gewoon, dus ik wacht af. En alles stond er nog gewoon op hoor.

Bijdrager
    cids

Eerste ervaringen zijn positief… iPhone lijkt “snappier”…

Bijdrager
    Gerrico

Ik heb een iPad 2 en een iPhone 3GS. Op de iPad 2 draait hij echt meer dan soepel. Nu mijn iPhone 3GS nog updaten. Ik ga toch voor de iPhone 5, dus vind het niet zo belangrijk of hij soepel loopt, maar ik zal het wel even posten :-).

Bijdrager
    Tim_Spr

Ios 6 draait op mijn 3gs soepeler dan ios 5.1.1. Ik vind het echt super hoe apple dit oude apparaat toch nog ondersteund heeft bij deze update!

@heliasje facebook in de osx update: ( zag ik op dit forum ook al vermeld onder:)
    Systeemvoorkeuren > Berichtencentrum en Systeemvoorkeuren > Mail, agenda’s en contacten

Veel plezier met de update!

Bijdrager
    CedricH

Bij mij loopt het nog wat stroefjes na de update, net iets meer dan bij iOS5 maar het is zeker werkbaar en ik ben toch blij met de verbeteringen in iOS6

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Lekker soepel op mijn 3GS. Meer nieuwe functies dan ik had verwacht.:)

Bijdrager
    chriss

IOS 6 loopt lekker op 3GS, had ik niet verwacht!

Bijdrager
    Da Vinci

Ik heb het n.a.v. de reacties ook geïnstalleerd. Het bevalt meer dan goed, alsof mijn opaatje iPhone een opleving gekregen heeft. Ik ben benieuwd hoe de performance m.b.t. de batterij zijn, maar dat merk ik snel genoeg.

Bijdrager
    Ledda

Wauw iOS op mijn 3GS loopt echt soepel!! Beter dan 5.1 moet ik zeggen!!

Bijdrager
    CedricH

Na wat sloom aan te voelen vlak na de update gaat het nu al een stuk beter met mijn 3GS en loopt hij eigenlijk weer zoals vroeger met iOS5. Qua batterij zal het ook wat afwachten zijn, gisteren heb ik er vrij veel mee zitten spelen om iOS6 te testen dus natuurlijk is hij nu sneller leeg.

Bijdrager
    guide506

M’n iPhone 3gs voelt sneller aan met iOS 6 dan met iOS 5. Zelfde verhaal met m’n MacBook late 2008 onder Mountain Lion. Apple gaat weer de goede kant op met z’n updates!

Bijdrager
    Raylatief

Kan iemand mij vertellen of ik na de upgrade van mijn 3gs naar iOS 6 nog van a naar b kan navigeren als nu?

Bijdrager
    bartmaniac

sinds ik mijn iphone 3gs heb geupgrade naar ios6 valt de wifi verbinding weg als ik toestel tijdje niet gebruik, en moet ik telkens opnieuw mijn paswoord ingeven. Hij onthoudt dus niet een verbinding met een gekend netwerk. (het gaat om mijn wifi thuis). Dit probleem had ik bij ios5 niet. De ipad2 werd ook naar ios6 getild, maar deze blijft zijn wifi verbinding houden.

is dit een gekend probleem?

Bijdrager
    peterwillem

bartmaniac,

Op het Apple Support forum is dit een heel bekend probleem, bekijk de volgende links maar:

Waarom er op dit forum nog nauwelijks over geschreven wordt is voor mij nog een raadsel.
    Sommige forum leden vinden het Apple Support forum maar een verzameling van schreeuwers en klagers.

peterwillem

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.