11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

iPhone 3GS verkoopklaar maken

Sorry voor mijn vorige topic. Dit was een foutje en had beter moeten nadenken. Maar ik ga mijn 3GS dus verkopen. Waar moet ik opletten? Ik wil hem sowieso orgineel herstellen in iTunes op 4.3.1 en het toestel is sowieso simlockvrij. Hoe kan ik de machtiging intrekken en wat zijn dingen die ik niet moet vergeten? Bedankt.

Geblokkeerd
    Anoniem

Misschien dat je na je foutje dit maar zelf uit moet Googlen…

Bijdrager
    ChrisMax

Nee dit is niet mijn bedoeling, dit begrijp je dan verkeerd. Ik vraag gewoon om tips om mijn iPhone verkoopklaar te maken.

Bijdrager
    pepijn-paans

herstellen via itunes voldoet wel.

Geblokkeerd
    Anoniem
    ChrisMax op 07 april 2011

Nee dit is niet mijn bedoeling, dit begrijp je dan verkeerd. Ik vraag gewoon om tips om mijn iPhone verkoopklaar te maken.

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Mocht je Hyves op je iPhone hebben staan, log daar dan even op uit. Hyves werkt met het device id, ook na het herstellen blijf je anders ingelogd.

Bijdrager
    leavestone

Na herstel instellen beste loskopelen of instellen als nieuwe telefoon, dus niet je gegevens terug laten zetten. Ik vraag me echter wel af in hoeverre de data nog terug te halen is met recover programma’s

Let wel je kan het beste na herstel je telefoon loskoppelen dus geen aps er op gooien omdat die ook een signature hebben van jou iTunes account.

Ene van foutjes leer je;) Ik denk dat het zinvol is hier een wiki voor te maken. @Shyros wellicht ook zinvollere bijdrage dan je nu doet?

Bijdrager
    Chorro
    Shyos op 07 april 2011

Misschien dat je na je foutje dit maar zelf uit moet Googlen…

Sjongejonge wat een mentaliteit weer. :thumbsdown: Ooit Lebbis gezien?

“In Nederland is het altijd zo dat als iemand een fout maakt, hij gelijk weg moet terwijl ik vroeger heb geleerd dat als je een fout maakt, je je stinkende best gaat doen om het goed te maken.”

Zit dus een kern van waarheid in wat hij zegt ookal woon je in Brussel.

Bijdrager
    readefries

Terug naar fabrieksinstellingen gebruiken op de iPhone, die schoont alles lekker op. Een herstel van iOS laat sporen achter (o.a. Apple ID).

Bijdrager
    kj.web

Lees maar eens een mooi bericht op Appletips,
    http://www.appletips.nl/een-ipad-gereed-maken-voor-de-verkoop/

Het gaat over de iPad, maar grotendeels ook toepasbaar op de iPhone.

Bijdrager
    ChrisMax

Bedankt voor de tips en ga er mee aan de slag:)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.